ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Sony και η Honda Motor θα στοχεύσουν στην αγορά premium ηλεκτρικών οχημάτων μέσω της κοινής τους επιχείρησης το 2025, σε μία προσπάθεια να κερδίσουν έδαφος σε ένα τομέα όπου δραστηριοποιούνται άλλες εταιρείες, όπως η Tesla.
Η Sony Honda Mobility Inc. θα παράγει τα EV της στις εγκαταστάσεις της Honda στη Βόρεια Αμερική και οι πωλήσεις θα πραγματοποιούνται κυρίως διαδικτυακά, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Yasuhide Mizuno σε συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη. Η εταιρεία θα παραδώσει αρχικά αυτοκίνητα σε πελάτες στη Βόρεια Αμερική το 2026, ενώ η παράδοση στην Ιαπωνία θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2026, εξήγησε. Ο επόμενος στόχος θα είναι οι πωλήσεις στην Ευρώπη.
Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους φέτος, επιδιώκοντας να ανταγωνιστούν εταιρείας όπως η Tesla και η Volkswagen, καθώς και πρωτοποριακές επιχειρήσεις όπως η κινεζική Xiaomi Corp. και η Foxconn Technology Group της Ταϊβάν.
Η Sony αναμένει ότι η συνεργασία θα της δώσει πρόσβαση στην τεχνογνωσία δεκαετιών της Honda στην κατασκευή, τις πωλήσεις και το σέρβις αυτοκινήτων, ενώ η Honda επιδιώκει να αξιοποιήσει τις γνώσεις του συνεργάτη της στην ψυχαγωγία, τη δικτύωση και τους αισθητήρες για αυτόνομα οχήματα.
Στην προσπάθεια της Sony θα συνδράμει ο Masayasu Ito, ένας αρχιτέκτονας hardware που επέβλεψε την ανάπτυξη της κονσόλας παιχνιδιών PlayStation.
«Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα που μπορεί να κερδίζει στο εξωτερικό», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sony Honda Mobility, Izumi Kawanishi. «Το λογισμικό θα είναι η δύναμή μας, σε σύγκριση με τους αντιπάλους μας EV».
Διαβάστε ακόμη:
Honda: 10 ηλεκτρικά μοντέλα μοτοσυκλετών σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2025- Στόχος η ανθρακική ουδετερότητα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σούπερ μάρκετ: «Αιμοδότης» ο τουρισμός – Η μάχη των μεγάλων για τον τζίρο των νησιών
- Βασίλης Ψάλτης (Alpha Bank): O κομβικός ρόλος των «5» για την ενίσχυση της κεφαλαιοποίησης
- Στ. Χανδακάς: 10 χρόνια HOPEgenesis – Το στόρι, το δημογραφικό, το αποτύπωμα
- Σίμος Παληός: «Ο Έλληνας πρέπει να πίνει καφέ όρθιος»