• Business

    Sony: Αναβάθμισε το outlook για τα έσοδα του 2023 – «Στήριγμα» το PlayStation

    • Bloomberg
    Kenichiro Yoshida. CEO SONY

    Kenichiro Yoshida. CEO SONY


    Αναθεώρησε προς τα πάνω τις προβλέψεις της για ολόκληρο το 2023 η Sony, καθώς οι δραστηριότητές της που αφορούν το PlayStation και τον τομέα της ψυχαγωγίας, διατήρησαν τη δυναμική τους, ακόμη και όταν η υποτονική παγκόσμια οικονομία πλήττει άλλα τμήματα της επιχείρησης.

    Η εταιρεία με έδρα το Τόκιο αναθεώρησε την πρόβλεψή της για καθαρά έσοδα κατά 2% στα 860 δισεκατομμύρια γιέν, ήτοι 6 δισεκατομμύρια δολάρια, λόγω του ασθενέστερου γιεν, που επηρέασε τις πωλήσεις στα παιχνίδια, τη μουσική και άλλες μονάδες της.

    Ωστόσο, αυτό εξακολουθεί να είναι χαμηλότερο από τις εκτιμήσεις της αγοράς για 898 δισεκατομμύρια γιέν.

    Η Sony ανέφερε επίσης ότι αναμένει πωλήσεις 12,2 τρισεκατομμυρίων γιέν, από 11,5 τρισεκατομμύρια γιέν, ενώ άφησε αμετάβλητες τις προοπτικές λειτουργικών κερδών για το σύνολο του έτους.

    Η εταιρεία παρουσίασε καλύτερα από τα αναμενόμενα λειτουργικά κέρδη κατά το α’ τρίμηνο ύψους 253 δισεκατομμυρίων γιέν, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 242,3 δισεκατομμύρια γιέν.

    Τα έσοδα ήταν 2,96 τρισεκατομμύρια γιέν, αυξημένα κατά 33% από τα 2,2 τρισεκατομμύρια γιέν πέρσι την ίδια περίοδο.

    Τοι «σωτήριο» PlayStation 5

    Σημειώνεται ότι το PlayStation 5 – το πιο σημαντικό προϊόν της Sony – ήταν η κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ φέτος, τόσο σε όρους μονάδας όσο και σε δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της Circana.

    Οι περιορισμοί εφοδιασμού που επικράτησαν το σύστημα παιχνιδιών από την κυκλοφορία του το 2020 , αποτελούν πλέον παρελθόν, με την Sony να εργάζεται τώρα πυρετωδώς, προκειμένου να καλύψει τον χαμένο χρόνο και να δελεάσει περισσότερους χρήστες να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα.

    «Η δυναμική των πωλήσεων για το PS5 επιβραδύνθηκε από το προηγούμενο τρίμηνο και αυτό θα δυσκολέψει τη Sony να πετύχει τον στόχο των 25 εκατομμυρίων μονάδων φέτος», δήλωσε ο αναλυτής της Toyo Securities, Hideki Yasuda.

    «Η Sony θα χρειαστεί να μειώσει τις τιμές ή να κυκλοφορήσει νέα μοντέλα για να διατηρήσει την επιχειρηματική της δυναμική στα παιχνίδια», συμπλήρωσε.

    Η εταιρεία προβλέπει τώρα μια αύξηση στις πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένου του πρόσθετου περιεχομένου, ενώ σημείωσε ότι η δυναμική στο PS5 άρχισε να αυξάνεται τον Ιούλιο μετά την επιβράδυνση το τρίμηνο έως τον Ιούνιο.

    Εκτός του βασικού τμήματος παιχνιδιών της, η Sony μείωσε τις προοπτικές της σχετικά με τις λειτουργίες αισθητήρων εικόνας με βραδύτερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη στην αγορά smartphone της Κίνας και επιδείνωση της ζήτησης στις ΗΠΑ.

    Αδύναμη η αγορά των smartphones

    «Περιμέναμε ότι η αγορά smartphone θα αρχίσει να ανακάμπτει από το β’ εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αλλά τώρα δεν βλέπουμε να συμβαίνει αυτό τουλάχιστον μέχρι το επόμενο έτος», δήλωσε ο Sadahiko Hayakawa, ανώτερος γενικός διευθυντής υπεύθυνος για το οικονομικό τμήμα της Sony.

    Επισημαίνεται ότι η επιχείρηση αισθητήρων εικόνας smartphone της εταιρείας, αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα από μια πεισματικά αδύναμη αγορά κινητής τηλεφωνίας.

    Ο βασικός πελάτης της, η Apple, δήλωσε στην πιο πρόσφατη έκθεση κερδών της ότι το iPhone της αντιμετωπίζει επίσης μειωμένη ζήτηση.

    Επιπλέον, ορισμένα ζητήματα απόδοσης κατασκευής των αισθητήρων κάμερας της Sony αποτέλεσαν πρόκληση για την παραγωγή του iPhone 15.

    Διαβάστε επίσης: 

    Coca-Cola HBC: Στα €385,7 τα καθαρά κέρδη το α’ εξάμηνο του 2023



    ΣΧΟΛΙΑ