Καλύτερα των αναμενόμενων ήταν τα έσοδα της Snap για το πρώτο τρίμηνο, με την εταιρεία πάντως να μην προχωρά σε προβλέψεις για το τρέχον τρίμηνο, επικαλούμενη μακροοικονομικές αβεβαιότητες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη ζήτηση για διαφημίσεις.

Έτσι, οι μετοχές της Snap υποχώρησαν περισσότερο από 11% στις συναλλαγές μετά το κλείσιμο του χρηματιστηρίου.

1

Ειδικότερα, η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα 1,36 δισ. δολάρια, αυξήθηκαν κατά 14% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, έναντι 1,35 δισ. δολαρίων που αναμενόταν από τους αναλυτές σε έρευνα του LSEG. Δήλωσε επίσης πως οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες παγκοσμίως έφτασαν τα 460 εκατομμύρια έναντι 459 εκατομμυρίων που αναμενόταν, σύμφωνα με το StreetAccount, ενώ τα μέσα έσοδα ανά χρήστη διαμορφώθηκαν στα 2,96 δολάρια  έναντι 2,93 δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές.

Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρή ζημία περίπου 140 εκατομμυρίων δολαρίων  ή 8 cent ανά μετοχή, αποδίδοντας το αποτέλεσμα στη χρέωση 70,1 εκατομμυρίων δολαρίων που σχετίζεται με αποζημίωση σε μετρητά, έξοδα αποζημίωσης με βάση μετοχές και άλλα κόστη που σχετίζονται με την αναδιάρθρωση του 2024. «Αυτές οι χρεώσεις δεν αντικατοπτρίζουν τις υποκείμενες τάσεις στην επιχείρησή μας», ανέφερε η εταιρεία.

Τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA ανήλθαν στα 108 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας την εκτίμηση των 64 εκατομμυρίων δολαρίων της StreetAccount.

Η Snap δεν έδωσε καμία πρόβλεψη για το δεύτερο τρίμηνο, επικαλούμενη αβεβαιότητες σχετικά με το «πώς μπορεί να εξελιχθούν οι μακροοικονομικές συνθήκες τους επόμενους μήνες και πώς αυτό μπορεί να επηρεάσει τη ζήτηση για διαφημίσεις ευρύτερα». Οι αναλυτές ανέμεναν ότι οι προβλέψεις για τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου θα ανέλθουν σε 1,39 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει ότι οι ενεργοί χρήστες σε ημερήσια βάση θα φτάσουν κοντά στο μέσο του εύρους του δεύτερου τριμήνου, στα 468 εκατομμύρια.

«Ενώ τα συνολικά μας έσοδα συνέχισαν να αυξάνονται, αντιμετωπίσαμε αντιξοότητες στην αρχή του τρέχοντος τριμήνου και πιστεύουμε ότι είναι συνετό να συνεχίσουμε να εξισορροπούμε το επίπεδο των επενδύσεών μας με την πραγματοποιηθείσα αύξηση των εσόδων», ανέφερε η εταιρεία σε επιστολή προς τους επενδυτές.

Η Snap’s επικαλέστηκε πιθανούς περιορισμούς στη ζήτηση διαφημίσεων ως τον λόγο για την αναβολή των προβλέψεων. Τα έσοδα από διαφημίσεις για την περίοδο αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση, στα 1,21 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Snap μείωσε το προσαρμοσμένο εύρος λειτουργικών εξόδων για ολόκληρο το έτος σε 2,65 δισεκατομμύρια δολάρια και 2,70 δισεκατομμύρια δολάρια, από 2,70 δισεκατομμύρια δολάρια σε 2,75 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία αναθεώρησε επίσης προς τα κάτω τις προβλέψεις της για το κόστος για τις αποδοχές που βασίζονται σε μετοχές σε ολόκληρο το έτος, σε 1,13 δισεκατομμύρια δολάρια και 1,16 δισεκατομμύρια δολάρια, από 1,15 δισεκατομμύρια δολάρια σε 1,20 δισεκατομμύρια δολάρια.

Διαβάστε επίσης

Λούτνικ: Έχουμε ολοκληρώσει μια εμπορική συμφωνία

Πετρέλαιο: Νέα κατρακύλα λόγω πιέσεων για ταχύτερη μείωση των εθελοντικών περικοπών από τον OPEC+

Μητσοτάκης σε Μερτς: Προσβλέπω σε στενή συνεργασία με τη νέα γερμανική κυβέρνηση