Οι προβλέψεις για μειωμένα έσοδα στο τρέχον τρίμηνο λόγω βελτιωτικών κινήσεων στην ψηφιακή διαφήμιση οδήγησαν σε βουτιά 19% στη μετοχή της Snap μετασυνεδριακά, μετά το κλείσιμο της Wall Street.

Τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου ήταν 1,07 δισ. δολάρια, ανέφερε η εταιρεία με έδρα τη Σάντα Μόνικα σε ανακοίνωσή της την Τρίτη. Αυτό ξεπέρασε τη μέση εκτίμηση των 1,05 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τις προβλέψεις που συγκέντρωσε το Bloomberg.

“Από την άποψη των εσόδων, η επιχείρησή μας παραμένει σε μια περίοδο ταχείας μετάβασης καθώς εργαζόμαστε για τη βελτίωση της διαφημιστικής μας πλατφόρμας, ενώ η μελλοντική ορατότητα της διαφημιστικής ζήτησης παραμένει περιορισμένη”, ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.

Η Snap, η οποία αναπτύσσει την εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης Snapchat, έχει αλλάξει σημαντικά τη διαφημιστική της επιχείρηση, προσθέτοντας εργαλεία που διευκολύνουν την αντιστοίχιση των διαφημίσεων με τους ανθρώπους που θέλουν να τις δουν και τη μέτρηση της απόδοσής τους. Η εταιρεία έχει επίσης εισαγάγει διάφορα νέα είδη διαφημίσεων. Η επένδυση ήταν δαπανηρή – τόσο λόγω της τεχνολογικής υποδομής όσο και λόγω της διατάραξης των σχεδίων των διαφημιστών – αλλά η εταιρεία αναμένει ότι οι αναθεωρήσεις θα αυξήσουν τα έσοδα μακροπρόθεσμα.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι από την πρόοδο που έχουμε σημειώσει παρέχοντας αυξημένη απόδοση της επένδυσης για τους διαφημιστικούς μας συνεργάτες”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Evan Spiegel στην ανακοίνωση.

Παρόλα αυτά, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4%, η δεύτερη συνεχόμενη τριμηνιαία πτώση των εσόδων της Snap σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Ενώ οι επιδόσεις στον πυρήνα της ψηφιακής διαφημιστικής της δραστηριότητας είναι πιο ανώμαλες, η Snap προσπαθεί να βγάλει χρήματα με άλλους τρόπους. Η premium συνδρομητική προσφορά της, το Snapchat+, συνεχίζει να αυξάνεται σε 4 εκατομμύρια χρήστες.

Οι μετοχές της Snap σημείωσαν πτώση έως και19% σε διευρυμένες συναλλαγές, αφού έκλεισαν στα 12,51 δολάρια στη Νέα Υόρκη. Η μετοχή είχε κερδίσει 40% φέτος μέχρι το κλείσιμο της Τρίτης.

Η εταιρεία εμφάνισε καθαρές ζημίες ύψους 377 εκατ. δολαρίων, λιγότερες από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για ζημίες ύψους 397 εκατ. δολαρίων. Η Snap αύξησε τις δαπάνες για τεχνολογικές υποδομές στο τρίμηνο για να βοηθήσει στην υποστήριξη των τεχνολογιών μηχανικής μάθησης και τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιεί η εταιρεία για τη βελτίωση των διαφημίσεων, των συστάσεων περιεχομένου και των φίλτρων της κάμερας με τεχνητή νοημοσύνη, που ονομάζονται Lenses. Οι δαπάνες αυτές ήταν 70 σεντς ανά ημερήσιο ενεργό χρήστη, σε σύγκριση με 58 σεντς το προηγούμενο τρίμηνο.

Η εφαρμογή Snapchat εξακολουθεί να αναπτύσσεται, με 397 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες το δεύτερο τρίμηνο. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα φτάσει τα 405 εκατομμύρια με 406 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες το τρέχον τρίμηνο.

Διαβάστε επίσης:

Microsoft: Στα 56,2 δισ. δολάρια τα έσοδα, υψηλότερα των εκτιμήσεων

Alphabet: Στα 74,6 δισ. δολάρια τα έσοδα στο τρίμηνο – Νέα πρόεδρος της εταιρείας η Ruth Porat

Μπλε Κέδρος: Απόφαση Γ.Σ. για αύξηση/μείωση του μ.κ. με επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους