ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Snap ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη 8 σεντς ανά μετοχή έναντι 6 σεντς που αναμένονταν από τους αναλυτές, σύμφωνα με την LSEG, αλλά τα έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 1,36 δισ. δολάρια έναντι αναμενόμενων 1,38 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την LSEG.
Οι παγκόσμιοι καθημερινοί ενεργοί χρήστες έφτασαν τα 414 εκατομμύρια έναντι 412 εκατομμυρίων που ανέμεναν οι αναλυτές σύμφωνα με το StreetAccount, ενώ τα μέσα έσοδα ανά χρήστη διαμορφώθηκαν στα 3,29 δολάρια, έναντι 3,33 δολάρια που αναμένονταν.
Η Snap δυσκολεύτηκε να ανακάμψει από την ύφεση στην αγορά ψηφιακών διαφημίσεων και τώρα έχει αναφέρει έξι συνεχόμενα τρίμηνα μονοψήφιας ανάπτυξης ή πτώσης πωλήσεων. Για το τέταρτο τρίμηνο, τα έσοδα αυξήθηκαν περίπου 5% από έτος σε έτος, σε 1,36 δισεκατομμύρια δολάρια από 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα .
Η εταιρεία απέδωσε μέρος της αδυναμίας στον πόλεμο στη Μέση Ανατολή, που ξέσπασε τον Οκτώβριο, ξεκινώντας με την επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ.
«Αν και μας ενθαρρύνει η πρόοδος που σημειώνουμε με την πλατφόρμα διαφημίσεών μας και τα βελτιωμένα αποτελέσματα που προσφέρουμε για πολλούς από τους διαφημιστικούς μας συνεργάτες, εκτιμούμε ότι η έναρξη της σύγκρουσης στη Μέση Ανατολή ήταν επιβαρυντική για την ανάπτυξη στο τέταρτο τρίμηνο», ανέφερε η Snap.
Η ανάπτυξη αναμένεται να επιταχυνθεί το πρώτο τρίμηνο, αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο περίμεναν οι αναλυτές. Η Snap προέβλεψε πωλήσεις για το τρίμηνο από 1,095 δισεκατομμύρια δολάρια έως 1,135 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μια αύξηση στο μέσο του εύρους περίπου 11% (1,115 δισ. δολάρια). Οι αναλυτές αναζητούσαν έσοδα 1,117 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες για το πρώτο τρίμηνο θα είναι 420 εκατομμύρια, είπε η Snap, ξεπερνώντας ελαφρώς τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 419,3 εκατομμύρια.