ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως λένε στο mononews.gr πηγές προσκείμενες στην εταιρεία, το στοίχημα που πήρε η οικογένεια Σκλαβενίτη έχει κερδηθεί και ο κίνδυνος αποτυχίας έχει απομακρυνθεί οριστικά, κάτι που αναγνωρίζουν όλοι στην αγορά.
«Από τους προμηθευτές και τις τράπεζες που πληρώνονται στην ώρα τους μέχρι τους ανταγωνιστές κανείς πλέον δεν αμφιβάλλει για το εγχείρημα», σημειώνουν χαρακτηριστικά.
Από την άλλη πλευρά, η διοίκηση της εταιρείας δεν αμφέβαλε ποτέ ότι θα έφερνε σε πέρας την αποστολή, παρά τον υψηλό βαθμό δυσκολίας που ενείχε. Ακόμη και όταν τα νούμερα δεν ήταν τόσο καλά και διάφορα δημοσιεύματα ήθελαν την προσπάθεια να κινείται σε τεντωμένο σκοινί.
Δεν έκανε στιγμή πίσω, αλλά συνέχισε να εργάζεται υπομονετικά για να πιάσει τους στόχους της.
Σήμερα, σύμφωνα με συνομιλητές της οικογένειας αισθάνεται ακόμη πιο δικαιωμένη για την απόφασή της να εμπλακεί στη διάσωση του Μαρινόπουλου.
Θεωρεί μάλιστα πως όσα έκαναν έως τώρα οι εργαζόμενοι και τα στελέχη της επιχείρησης συνιστούν έναν πραγματικό άθλο.
Οι προκλήσεις σε αριθμούς
Από τον Μάρτιο του 2017, όταν η εταιρεία ανέλαβε επίσημα τα ηνία της παραπαίουσας αλυσίδας μέχρι σήμερα κατάφερε να διαχειριστεί ένα τεράστιο δίκτυο σούπερ μάρκετ σε όλη την χώρα, χωρίς καμία προηγούμενη εμπειρία, να ανακαινίσει πλήρως 190 καταστήματα δαπανώντας 50 εκατ. ευρώ, να προσλάβει επιπλέον 2.000 εργαζόμενους, πέραν των 10.000 που «κληρονόμησε» από τον Μαρινόπουλο και να ανταποκριθεί κανονικά στις υποχρεώσεις της, απέναντι σε πιστωτές και εργαζομένους.
Τα σχέδια για το μέλλον
Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως οι διοικούντες τον Σκλαβενίτη εφησυχάζουν. Και αυτό γιατί, όπως λένε σε συνομιλητές τους βρίσκονται ακόμη στο μέσον της διαδρομής και έχουν ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουν. Σκοπεύουν να τηρήσουν ευλαβικά το σχέδιο ανάπτυξης που έχουν χαράξει και να μην παρεκκλίνουν σπιθαμή από τους στόχους.
Στο πλαίσιο αυτό, δρομολογείται η ανακαίνιση των υπολοίπων 120 καταστημάτων του Μαρινόπουλου ώστε να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2019 ενώ σχεδιάζεται η ενίσχυση των υπερμάρκετ με επιπλέον υπηρεσίες, όπως με τη δημιουργία χώρων εστίασης και παιδότοπων που θα λειτουργήσουν ως πόλος έλξης των καταναλωτών.
Ήδη, οι παιδότοποι που έχουν δημιουργεί σε περίπου 25 σημεία του δικτύου, μια ιδέα που είχε ο Σπύρος Σκλαβενίτης, πατέρας του Γεράσιμου και της Μαρίας Σκλαβενίτη που σήμερα ηγούνται της αλυσίδας έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση αρκετών οικογενειών.
Ιδιαίτερη έμφαση θα συνεχίσει να δίδεται και στις τιμές που αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της επιχείρησης.
Έτοιμη να απαντήσει στον ανταγωνισμό
Η διοίκηση παρακολουθεί με ιδιαίτερη προσοχή τις κινήσεις του ανταγωνισμού (π.χ. κάθοδος Μασούτη στην Αττική, επαναδραστηριοποίηση Spar, κα.) και δηλώνει έτοιμη να απαντήσει ανάλογα, αφού θέλει να βρίσκεται πάντοτε ένα βήμα μπροστά από τους υπόλοιπους λιανέμπορους, ειδικά στους ταχυκίνητους κωδικούς.
Όσον αφορά στα σενάρια εξαγορών από ξένους ομίλους που βλέπουν κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας, πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν αγγίζουν την οικογένεια καθώς δεν ενδιαφέρεται να πουλήσει. Είναι ωστόσο βέβαιο ότι τα επόμενα χρόνια καθώς θα μεγαλώνει η κερδοφορία και ο τζίρος της επιχείρησης θα δεχθεί αρκετές προτάσεις…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Capital controls: Ελεύθερες οι αναλήψεις μέσα στις επόμενες ημέρες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κατασκευαστικός «πυρετός»: Real estate και τουρισμός αλλάζουν το κέντρο της Αθήνας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βλαντίμιρ Πούτιν: Υπέγραψε διάταγμα για ευρύτερη χρήση των πυρηνικών όπλων από τη Ρωσία
- Χρηματιστήριο: Κοιτάζει τις 1.400 μονάδες – Σε Cener και τράπεζες τα βλέμματα
- Ριζικές αλλαγές στις αντικειμενικές αξίες – Τι συμβαίνει με υπόγεια, παλαιότητες και συντελεστές οικοπέδων
- Διαζύγιο μετά από 40 χρόνια της Hapag-Lloyd με τον όμιλο του Γκριμάλντι