Μετά από αρκετά χρόνια ο Σκλαβενίτης περνά στην ψηφιακή εποχή καθώς άνοιξε σήμερα το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.

Η σελίδα sklavenitis.gr για πολλά χρόνια ήταν «υπό κατασκευή» και από σήμερα έδωσε την θέση της στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας Σκλαβενίτη, καθώς η ανησυχία για τη πανδημία και το νέο lockdown που επιβλήθηκε στρέφουν όλο και περισσότερους καταναλωτές στις online αγορές ακόμη και για είδη σούπερ μάρκετ.

Το eMarket ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ (www.sklavenitis.gr) που έχει κύριο στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους για ηλεκτρονικές αγορές συστήνεται δοκιμαστικά ενώ η δομή και η λειτουργία του θα ολοκληρωθούν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Το eMarket  έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις Αξίες και το μοντέλο εμπορικής λειτουργίας και φιλοσοφίας της ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, με σεβασμό και υπευθυνότητα προς το καταναλωτικό κοινό.

Στη δοκιμαστική αυτή περίοδο, θα καλύπτει αρχικά το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής. Το eMarket διαθέτει όλες τις Κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που υπάρχουν και στα φυσικά Καταστήματα. Δεν διαθέτει είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.). Σύντομα και τα είδη bazaar θα ενταχθούν στις συλλογές του eMarket.

Οι τιμές είναι ίδιες με τα φυσικά Καταστήματα ενώ θα λειτουργεί όλες τις ημέρες της εβδομάδας, με δωρεάν παράδοση για αγορές άνω των 30 ευρώ.

Για αγορές κάτω των 30 ευρώ, υπάρχει κόστος παράδοσης το οποίο υπολογίζεται σύμφωνα με τη χιλιομετρική απόσταση του σημείου παραλαβής που έχει επιλέξει ο Πελάτης.

  • Οι παραδόσεις θα γίνονται Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 7 το πρωί έως τις 11 το βράδυ.
  • Η πληρωμή είναι εφικτή με όλους τους πιθανούς τρόπους που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα.
  • Η συνεργασία με το efood για την παραγγελία Online προϊόντων από την Σκλαβενίτης συνεχίζεται κανονικά σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Βόλο και σύντομα και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας.

Όπως είχε γράψει πρόσφατα το mononews στόχος της εταιρείας ήταν το Sklavenitis.gr να βρίσκεται στον «ψηφιακό αέρα» στα τέλη Νοεμβρίου.

Βέβαια, η αλυσίδα δεν είναι «πρωτάρα» στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς διαθέτει την εμπειρία από την συνεργασία με την ηλεκτρονική πλατφόρμα efood.gr. Μια συνεργασία που άρχισε πιλοτικά στη διάρκεια του πρώτου lockdown και επεκτάθηκε ταχύτατα τους επόμενους μήνες σε αρκετές πόλεις της χώρας (Λάρισα, Βόλο, Πάτρα, Ασπρόπυργο και Ιωάννινα). Είχε προηγηθεί στις αρχές του 2020, η εξαγορά του caremarket.gr που σήμερα μετατρέπει σε Sklavenitis.gr.

Διαβάστε επίσης:

Σκλαβενίτης: «Αντίστροφη μέτρηση» για το e-shop – Οι προτεραιότητες και το υβριδικό μοντέλο διανομής

Σκλαβενίτης: Κέρδισε πιστοποίηση «Covid Shield» επιπέδου Excellent

Σούπερ μάρκετ: Στα «χέρια λίγων και ισχυρών» το λιανεμπόριο τροφίμων – Τι έδειξαν τα αποτελέσματα του 2019

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση