ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τρόπους για να προσεγγίσει καλύτερα τους καταναλωτές στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η πανδημία του κορονοϊού αναζητά το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων.
Πέρα από την έμφαση στις τιμές, οι οποίες θα συνεχίσουν να αποτελούν βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων, οι μεγάλες αλυσίδες επεξεργάζονται διάφορα project που θα μπορούσαν να τους δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται, όπως φαίνεται, και η επέκταση του concept καταστημάτων «Self Service», το οποίο λάνσαρε πέρυσι στην ελληνική αγορά η Σκλαβενίτης.
Αυτή τη στιγμή, το συγκεκριμένο είδος καταστήματος αριθμεί 26 σημεία σε όλη την Ελλάδα ενώ πρόσφατα εγκαινίασε ένα ακόμη στην περιοχή «Εδέμ» του Παλαιού Φαλήρου.
Πρόκειται για καταστήματα επιφάνειας περίπου 200 τ.μ. ειδικά σχεδιασμένα για να διευκολύνουν την άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Στα ράφια τους βρίσκονται κυρίως συσκευασμένα προϊόντα ενώ διατίθενται και όλα τα είδη οπωροπωλείου καθώς και η βασική ποικιλία προϊόντων παντοπωλείου και ειδών ψυγείου και κατάψυξης. Κύκλοι προσκείμενοι στην Σκλαβενίτης αναφέρουν πως «η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή διερεύνηση εναλλακτικών προσεγγίσεων για να προσφέρει στους καταναλωτές την άριστη εξυπηρέτηση».
Η Σκλαβενίτης με την κίνηση αυτή φαίνεται πως επιχειρεί να απαντήσει στην στροφή των καταναλωτών στα τυποποιημένα/συσκευασμένα τρόφιμα, ασφαλή και εύκολα να αποθηκευτούν στο σπίτι για αρκετό διάστημα. Μια συνήθεια που υιοθέτησαν στη διάρκεια του lockdown και φαίνεται πως συνεχίζεται και στην μετά Covid-19 εποχή κυρίως για λόγους ασφάλειας αλλά και ευκολίας. Οι καταναλωτές, όπως αναφέρουν άνθρωποι της αγοράς, απέφευγαν να αγοράζουν χύμα προϊόντα στη διάρκεια της καραντίνας καθώς θεωρούσαν ότι ήταν περισσότερο εκτεθειμένα στον κίνδυνο. Αυτή η τάση εκτιμάται ότι θα διατηρηθεί από τους καταναλωτές το επόμενο διάστημα
Είναι ενδεικτικό ότι από τις μετρήσεις της IRI προκύπτει πως η κατηγορία του συσκευασμένου τυριού παρουσίασε αυξημένες πωλήσεις σε όγκο κατά 19,2% το πρώτο τετράμηνο του 2020 συγκριτικά με το αντίστοιχο περυσινό ενώ η αντίστοιχη κατηγορία του πάγκου αύξηση κατά 4%. Το ίδιο διάστημα τα συσκευασμένα αλλαντικά παρουσίασαν αύξηση κατά 11,1% ενώ του πάγκου κατά 3,1% σε όγκο.
Συνεργασία με efood.gr
Την ίδια ώρα, κανονικά επεκτείνεται και η συνεργασία της Σκλαβενίτης με την πλατφόρμα efood. Μια συνεργασία που ξεκίνησε πιλοτικά από την περιοχή του Περιστερίου και πλέον ύστερα από 1,5 μήνα καλύπτει πλήρως όλη σχεδόν την Αττική αλλά και την Θεσσαλονίκη. Οι καταναλωτές μπορούν μέσα από την πλατφόρμα του efood να παραγγείλουν ανάμεσα σε 2.500 βασικά προϊόντα και να τα παραλάβουν στην πόρτα τους άμεσα χωρίς καμία επιπλέον χρέωση αποστολής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στόχος είναι η επέκταση της συνεργασίας των δυο εταιρειών σε όσο το δυνατόν περισσότερων περιοχών της Ελλάδας, αλλά και η ανάπτυξη της ποικιλίας των προϊόντων, καθώς ο όγκος των παραγγελιών αυξάνεται όσο προστίθενται νέα καταστήματα σε νέες περιοχές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπακογιάννης: Οι Τράπεζες είχαν ενημερώσει από τον Απρίλιο τον Δούκα για το χρηματοδοτικό κενό στο γήπεδο του ερασιτέχνη ΠΑΟ
- Υπουργείο Παιδείας: Ανακοινώθηκαν οι ελάχιστες βάσεις εισαγωγής για τις Πανελλήνιες
- Δίκη για το Μάτι: Ξεκίνησαν οι απολογίες των κατηγορουμένων
- Συρία-αλ-Τζολάνι: Η Τουρκία θα έχει προτεραιότητα στην ανοικοδόμηση της χώρας