Στη μάχη της «παράδοσης εκτός» (click away) για παιχνίδια και παιδικά ρούχα ρίχθηκε και η «Σκλαβενίτης», δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προμηθευτούν έγκαιρα τα δώρα ενόψει της κορύφωσης της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, με ειδική ανάρτηση στην ιστοσελίδα της ενημερώνει το καταναλωτικό κοινός πως διαθέτει την υπηρεσία του click away, αλλά μόνο για παιχνίδια και παιδικά ρούχα στα μεγάλα καταστήματά της, σε όλη την Ελλάδα (29 τον αριθμό).

Η εταιρεία μάλιστα έχει δημιουργήσει ειδική λίστα με τα προϊόντα αλλά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο καταναλωτής, προκειμένου να παραλάβει το προϊόν του.

Η ανακοίνωση:

«Click away για Παιχνίδια και Παιδικά Ρούχα

Έχετε τη δυνατότητα να παραγγέλνετε Παιχνίδια και Παιδικά Ρούχα μέσω click away σε μεγάλα Καταστήματά μας.

Τα βήματα είναι:

Δίνετε την παραγγελία σας είτε με email είτε με SMS είτε τηλεφωνικώς στο Κατάστημα από το οποίο επιθυμείτε να παραλάβετε.

Στην παραγγελία σας θα πρέπει να μας αναφέρετε:

Το ονοματεπώνυμό σας

Τον αριθμό του κινητού σας

Ποσότητα και είδος/-η (περιγραφή ή κωδικός ή φωτογραφία). Για τη διευκόλυνσή σας, έχει δημιουργηθεί ηλεκτρονικός κατάλογος των ειδών.

Σε περίπτωση έλλειψης κάποιου είδους, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Λαμβάνετε το ταχύτερο δυνατόν SMS στο κινητό σας, από το Κατάστημά μας, με την επιβεβαίωση της εκτέλεσης της παραγγελίας σας.

Αποστέλλετε απαντητικό SMS, με την επιθυμητή ημέρα και ώρα παραλαβής της παραγγελίας (π.χ. Σήμερα 18:00 ή Τετάρτη 14:30), εντός ωραρίου Καταστήματος (Δευτέρα έως Παρασκευή: 08:00 – 21:00, Σάββατο: 08:00 – 20:00).

Λαμβάνετε νέο SMS με τα στοιχεία του παραστατικού αγοράς και την επιβεβαίωση της ημέρας και ώρας παραλαβής από το Κατάστημα.

Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας από το σημείο Παραλαβής Παραγγελιών (Click away), το οποίο βρίσκεται σε χώρο εκτός του Καταστήματος».

Διαβάστε επίσης:

Σκλαβενίτης: «Λύγισε» το e-shop από την αυξημένη ζήτηση – Μετά από μια εβδομάδα η παράδοση των παραγγελιών

«Σπάνε τα κοντέρ» τα online σούπερ μάρκετ (και) στο δεύτερο lockdown

Ο «Σκλαβενίτης» βάζει «φωτιά» στον ανταγωνισμό των online σούπερ μάρκετ