ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Σήραγγα Παναγοπούλας εντάσσεται στο έργο υποδομής για διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος.
Kατατάσσεται στις 5 μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας, καθώς το μήκος της ανέρχεται σε 4,8 χλμ.
Στόχος του έργου είναι η μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνα – Πάτρα σε 2 ώρες και η εξασφάλιση διαλειτουργικότητας με το Ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η συμβατική δαπάνη του έργου είναι 293,1 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ – Νάσβιλ: Μαθητής άνοιξε πυρ σε καφετέρια λυκείου – Τουλάχιστον δύο τραυματίες
- Νορβηγία: Όσλο και Βαρσοβία θα εδραιώσουν στρατηγική εταιρική σχέση στον ενεργειακό τομέα
- Metron Analysis: Άνω των 11 μονάδων το προβάδισμα ΝΔ, πτώση για Ανδρουλάκη, στο 7,1% η Λατινοπούλου
- Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή: Ο Αρχηγός, Γεώργιος Αλεξανδράκης συναντήθηκε με την Υπουργό Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Δανίας