ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η εταιρεία της οικογένειας Μασούτη σύναψε συνεργασία με τον όμιλο Quest του επιχειρηματία και πρώην προέδρου του ΣΕΒ Θεόδωρου Φέσσα για την πώληση των προϊόντων τεχνολογίας της πλατφόρμας you.gr από το ηλεκτρονικό της κατάστημα (eshop.masoutis.gr). Ήδη, στο e-shop της «Μασούτης» υπάρχει σχετική ανακοίνωση, μέσω της οποίας η εταιρεία ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως έχει τη δυνατότητα να αγοράζει επιπλέον προϊόντα απευθείας από συνεργαζόμενα καταστήματα.
Τα προϊόντα των συνεργατών, επισημαίνει η εταιρεία, αποστέλλονται ξεχωριστά από τα υπόλοιπα προϊόντα Μασούτης και τονίζει πως «κάθε συνεργαζόμενο κατάστημα καθορίζει την τιμή, τα μεταφορικά και την πολιτική επιστροφών του και στη συνέχεια τιμολογεί και αποστέλλει το προϊόν κατευθείαν στο σπίτι ή στο γραφείο σου. Η συναλλαγή διεκπεραιώνεται στο eshop.masoutis.gr με τη μέγιστη ασφάλεια και εμπιστοσύνη που αυτό παρέχει».
Η Μασούτης με την κίνηση αυτή εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιό της με νέες κατηγορίες προϊόντων, συμμαχώντας με έναν εδραιωμένο παίκτη του e-commerce. Το you.gr είναι από τα μεγαλύτερα e-shop της χώρας, διαθέτοντας στα «ηλεκτρονικά του ράφια» περισσότερα από 20.000 προϊόντα από 600 brands, σε περισσότερες από 500 κατηγορίες προϊόντων σε είδη τεχνολογίας, καταναλωτικά ηλεκτρονικά, μικρές και μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές για το σπίτι και είδη ψύξης θέρμανσης, μόδα, προϊόντα για τα hobby, τον αθλητισμό, το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα.
Η Μασούτης δείχνει αποφασισμένη να ενισχύσει περαιτέρω το ηλεκτρονικό κατάστημά της και να τονώσει την επισκεψιμότητά του. Πρόσφατα μάλιστα εντάχθηκε στην υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού ΒOX της Cosmote, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες της να παραγγέλνουν ανάμεσα σε περισσότερα από 10.000 προϊόντα -με παράδοση έως και αυθημερόν- σε 45 πόλεις της Ελλάδας.
«Προπομπός» εξελίξεων (;)
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν την παραπάνω συνεργασία ενδεικτική της μεγάλης κινητικότητας που υπάρχει στον αναπτυσσόμενο χώρο των online αγορών. Κάποιοι μάλιστα εκτιμούν πως η μετεξέλιξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε marketplaces, δηλαδή πλατφόρμες όπου θα πωλούνται πολλές κατηγορίες προϊόντων (από είδη σούπερ μάρκετ έως ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ψυγεία) από διαφορετικές εταιρείες ακόμη και ευθέως ανταγωνιστικές μεταξύ τους θα βρεθεί στο επίκεντρο.
Εδραιωμένα marketplaces κινούνται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση, ακολουθώντας τον παλμό της αγοράς και τις νέες καταναλωτικές ανάγκες που άλλαξαν άρδην μετά το σαρωτικό πέρασμα της πανδημίας.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα