Αύριο, στις 10 π.μ., η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα συναντηθεί με τον πρόεδρο της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ κ. Σωκράτη Φάμελλο, καθώς και τομεάρχες και βουλευτές του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, με αντικείμενο την ενημέρωση για την πορεία υλοποίησης και λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης και την έναρξη κατασκευής της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου στη Θεσσαλονίκη (flyover).

Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης του έργου «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», η Υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, παρουσίασε τα άμεσα μέτρα και τις ενέργειες που υλοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τον περιορισμό των πιθανών επιπτώσεων στην κυκλοφορία, κατά το στάδιο κατασκευής του FlyOver.

1

Συγκεκριμένα, η κα. Αλεξοπούλου αναφέρθηκε στην εκκίνηση τριών νέων λεωφορειακών γραμμών Express, που προσφέρουν συνολικά 122 νέα δρομολόγια, με στόχο την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών της Θεσσαλονίκης.

Επίσης, ανακοίνωσε την αντικατάσταση 16 παλαιών μισθωμένων λεωφορείων του ΟΑΣΘ με νεότερα αρθρωτά, ενώ εξετάζεται η αντικατάσταση 20 παλαιών κανονικών λεωφορείων με αρθρωτά νεότερης γενιάς.

Επιπλέον, η Υφυπουργός Μεταφορών επεσήμανε την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την πρόσληψη 150 νέων οδηγών, καθώς και την πρόσθετη πρόσληψη 20 οδηγών μέσω εσωτερικής μετακίνησης στον ΟΑΣΘ.

Παρουσίασε ακόμη, το σχέδιο για την ενσωμάτωση 110 αμιγώς ηλεκτρικών λεωφορείων στη δύναμη του ΟΑΣΘ εντός του πρώτου εξαμήνου του 2024.

Τέλος, η κα. Αλεξοπούλου αναφέρθηκε στην ψήφιση τροπολογίας στις 19/10/2023 για την παράταση έως και τις 31/12/2024 της προσωρινής ανάθεσης συγκοινωνιακού έργου στον ΟΑΣΘ.

Πορεία διαμαρτυρίας

Την ίδια στιγμή, με αίτημα να παγώσει η κατασκευή του FlyOver, μέχρι να ενισχυθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, 30 συλλογικότητες, πρωτοβουλίες κατοίκων και εργατικά σωματεία πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας στην οδό Λαμπράκη, στην Άνω Τούμπα, στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα voria.gr, οι συγκεντρωμένοι ζητούν να παγώσουν οι εργασίες για την κατασκευή της υπερυψωμένης οδού στον περιφερειακό μέχρι να αναβαθμιστούν ουσιαστικά οι μεταφορές, με την ενίσχυση του ΟΑΣΘ και τη λειτουργία του μετρό.

Εκπρόσωποι των συλλογικοτήτων επισημαίνουν ότι το έργο γίνεται χωρίς καμία προετοιμασία, επιβαρύνοντας την καθημερινότητα των πολιτών και υποβαθμίζοντας το περιβάλλον «μόνο και μόνο για να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα των εργολάβων».

Διαβάστε επίσης: 

Μελίνα Τραυλού: Δυναμώνει τη «ναυτιλιακή της αυτοκρατορία» σε car, dry, logistics

Επενδύσεις από διεθνείς και ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους – Πού δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας

Ξεκαθαρίζει το πολεοδομικό τοπίο μεταξύ λιμένων και δήμων