ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με δεδομένο ότι και οι δυο πλευρές είναι αποφασισμένες να θεραπεύσουν παθογένειες αλλά και δυσλειτουργίες του παρελθόντος, κατά την πρώτη αυτή συνάντηση εκφράστηκε η βούληση για την ανάπτυξη ενός σύγχρονου, γρήγορου, άνετου και ασφαλούς σιδηροδρομικού δικτύου, σε πλήρη διαλειτουργικότητα με τα ευρωπαϊκά αντίστοιχα δίκτυα.
Στη συνάντηση των δυο πλευρών στην οποία συμμετείχαν ο Πρόεδρος τού ΟΣΕ κ. Γιάννος Γραμματίδης, ο Πρόεδρος της Ηellenic Train κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος τού ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Τερεζάκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train κ. Roberto Rinaudo, οι νέες Διοικήσεις συμφώνησαν τα εξής:
– Tην περαιτέρω απόλυτη αυστηροποίηση της τήρησης του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας και την εντατικοποίηση των ελέγχων ασφαλείας του σιδηροδρομικού συστήματος.
– Tην περαιτέρω ενίσχυση με μέσα και εξειδικευμένο προσωπικό του κοινού Κεντρικού Ρυθμιστή Κυκλοφορίας και τη θεσμοθέτηση επιπλέον κοινών διαδικασιών για την ασφάλεια.
– Την ρύθμιση όλων των εκκρεμοτήτων και οικονομικών διαφορών του παρελθόντος των δύο οργανισμών.
Τέλος, αποφασίστηκε η πραγματοποίηση τακτικών συντονιστικών συσκέψεων μεταξύ των Διοικήσεων των δύο οργανισμών για την διαμόρφωση στρατηγικών, αλλά και για την άμεση και συντονισμένη αντιμετώπιση και επίλυση τρεχόντων θεμάτων.
Διαβάστε επίσης:
Υπουργείο Μεταφορών: Στα €463 εκατ. το κόστος πλήρους αποκατάστασης του Σιδηρόδρομου στη Θεσσαλία
Τι σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών για τον σιδηρόδρομο – Οι 13 πρωτοβουλίες
Δημήτρης Φαφαλιός: 500.000 ναυτικοί θα πρέπει να επανεκπαιδευτούν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα