Συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ Αθανάσιο Κοτταρά είχε ο υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που αν αντιμετωπιστούν μπορούν άμεσα να βελτιώσουν την καθημερινότητα των κατοίκων του Πειραιά και τη συνολική αναβάθμιση της πόλης.

Καταρχήν, η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ, ένα υπερώριμο έργο που όχι μόνο θα βελτιώσει ριζικά τον Πειραιά ως προς τις υποδομές, την ποιότητα του αστικού τοπίου, την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση10 στρέμματα για άλλες ωφέλιμες χρήσεις αλλά θα ενώσει την πόλη, διασυνδέοντας τις γειτονιές και διευκολύνοντας δημότες και επισκέπτες.

Παράλληλα, συζητήθηκε η δημιουργία νέας κλειστής αγοράς που μπορεί να δημιουργηθεί στο παλιό αμαξοστάσιο του ΗΣΑΠ δίνοντας νέα πνοή στην πόλη, δημιουργώντας έναν υπερτοπικό πόλο εμπορικής και κοινωνικής ζωής, αναβαθμίζοντας την ευρύτερη περιοχή, αποτελώντας σημείο αναφοράς – τοπόσημο για τον Πειραιά καθώς και τουριστικό προορισμό αυξάνοντας την επισκεψιμότητα στην πόλη και τονώνοντας την κίνηση των επιχειρήσεων.

Ταυτόχρονα, εξίσου σημαντικό έργο είναι η αξιοποίηση του “κλειστού” κτηρίου του ΗΣΑΠ που είναι πάνω από τον Σταθμό, έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο και έχει έκταση 4.000 τ.μ, καθώς είναι ιδανικό για να να αξιοποιηθεί σε μια επιτελική δομή μιας στασης και να στεγάσει υπηρεσίες που έχουν μεγάλο κύκλο συναλλαγών με τους πολίτες. Επιλογή που θα αναβάθμιζε την περιοχή μαζί με το μέγαρο του ΕΒΕΠ και τη νέα πλατεία του metro-ΗΣΑΠ ειδικά σε συνδυασμό με την υπογειοποίηση και τη νέα αγορά.

Τα βασικά αυτά ζητήματα που αποτελούν πυλώνες των προγραμματικών προτάσεων του “ΑλλάΖΟΥΜΕ τον Πειραιά για Όλους και Όλες” παρουσιάστηκαν στον κ Κοτταρά από τον κ Γαβρίλη με τη συζήτηση να καταλήγει στο κοινό συμπέρασμα πως υπάρχουν τρόποι και λύσεις ώστε ο Πειραιάς, αξιοποιώντας εργαλεία που ήδη έχει στη διάθεσή του μπορεί και πρέπει να γίνει μια σύγχρονη, βιώσιμη και προσβάσιμη πόλη.

Σε συνέχεια της εν λόγω συνάντησης θα ακολουθήσουν συναντήσεις του κ Γαβρίλη με φορείς της πόλης για να δημιουργηθεί μια μεγάλη πρωτοβουλία φορέων και πολιτών της πόλης που θα διεκδικήσει την ικανοποίηση αυτών των αιτημάτων.

Διαβάστε επίσης:

Tα hedge funds εκτοξεύουν τον μισθό της πρακτικής-Ποια εταιρεία δίνει 19.000 δολάρια το μήνα

Λιμάνια: 5,6 εκατ. επιβάτες διακινήθηκαν το καλοκαίρι από Πειραιά, Λαύριο και Ραφήνα

Drewry: Πτώση των ναύλων που διαμορφώθηκαν στα 1.739,59 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο