Μέχρι τις 5 το απόγευμα περιμένει το ΤΑΙΠΕΔ τις δεσμευτικές προσφορές για την πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της εταιρείας συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού ΕΕΣΣΤΥ (ROSCO).
Η ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane, θυγατρική του ιταλικού Ομίλου Trenitalia, αναμένεται να καταθέσει προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ αντίθετα λιγότερο πιθανό είναι να ακολουθήσουν οι Ρώσοι της RZD, δήλωσαν την Τρίτη στο Reuters πηγές με άμεση γνώση του θέματος. Η γαλλική Alstom -που συνδέεται και έχει μακρά συνεργασία με την Trenitalia- θα καταθέσει, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, προσφορά για την ΕΕΣΣΤΥ.
Δεν υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα από την πλευρά των Ρώσων, δήλωσε μία από τις πηγές, ενώ η ΓΕΚ-Τέρνα δεν συμμετείχε στην διαδικασία due diligence, οπότε δεν αναμένεται να καταθέσει προσφορά. «Οι Ρώσοι θέλουν τον ΟΛΘ νομίζω», δήλωσε η πηγή.
Η κυβέρνηση δεν έχει επισήμως προσδιορίσει το τίμημα που προσδοκά για την εν λόγω ιδιωτικοποίηση, πηγές ωστόσο κοντά στη διαδικασία έχουν πει ότι το ποσό αναμένεται να κινηθεί στην περιοχή των 50 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε ακόμη:
http://www.mononews.gr/chaos-stous-dromous-exetias-ton-kinitopiiseon-se-metro-ilektriko-tram/58826
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σούπερ μάρκετ: «Αιμοδότης» ο τουρισμός – Η μάχη των μεγάλων για τον τζίρο των νησιών
- Βασίλης Ψάλτης (Alpha Bank): O κομβικός ρόλος των «5» για την ενίσχυση της κεφαλαιοποίησης
- Στ. Χανδακάς: 10 χρόνια HOPEgenesis – Το στόρι, το δημογραφικό, το αποτύπωμα
- Σίμος Παληός: «Ο Έλληνας πρέπει να πίνει καφέ όρθιος»