ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο λόγος για το φορτηγό πλοίο Medusa (χωρητικότητας 82.194-dwt και κατασκευής 2010) το οποίο βρίσκεται, από τις 3 Σεπτεμβρίου, υπό τη διαχείριση της Cargill International S.A, με έδρα τη Γενεύη.
Η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Παληού με το deal αυτό, θα βάζει στα ταμεία της καθημερινά 14.000 δολάρια μείον 4,75% προμήθεια προς τρίτους για μία περίοδο μεταξύ 13 και 15 μηνών.
Σημειώνεται πως η προηγούμενη συμφωνία χρονοναύλωσης για το kamsarmax απέφερε 10.000 δολάρια ημερησίως στην Diana, μείον 4,75% προμήθεια προς τρίτους.
Για την μικρότερη περίοδο της χρονοναύλωσης, τους 13 μήνες δηλαδή, η συμφωνία αναμένεται να φέρει στη ναυτιλιακή ακαθάριστα έσοδα ύψους 5,46 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ο στόλος της εταιρείας που ηγείται ο κ. Παληός αποτελείται από 50 φορτηγά πλοία, εκ των οποίων τα 4 είναι newcastlemax, 14 capesize, 5 post-panamax, 5 kamsarmax και 22 panamax.
Η συνολική χωρητικότητα του στόλου είναι 5,8 εκατομμύρια-dwt και ο μέσος όρος ηλικίας τα 9,03 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αφοί Στεφάνου: Εντυπωσιακή αγορά ενός capesize έναντι 20,5 εκατ. δολαρίων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Και εγένετο Century Bulk Carriers Management: Η νέα διαχειρίστρια εταιρεία των bulkers της Chandris
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Παππάς: Συμφωνία έκπληξη από τη Star Bulk! Τα νέα πλοία που αγοράζει ο εφοπλιστής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Η Transocean εξαγοράζει την Ocean Rig! Οι λεπτομέρειες για το «χρυσό» deal των 2,7 δισ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεωργιάδης σε Λατινοπούλου: Ο υπουργός Οικονομικών του Τραμπ είναι γκέι, η woke ατζέντα δεν αφορά τον γάμο των ομοφύλων
- Παύλος Μαρινάκης: Ενωτική η ομιλία Καραμανλή, από τον Σαμαρά είχαμε προσβολές και ύβρεις
- Goldman Sachs: Οι προβλέψεις για τράπεζες και Γενικό Δείκτη το 2025
- Ζοζέπ Μπορέλ: Οι κυβερνήσεις της ΕΕ δεν μπορούν να επιλέγουν αν θα εφαρμόζουν ή όχι τα διεθνή εντάλματα σύλληψης