ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία Diana Containerships συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού ανακοίνωσε πως προχώρησε στην επέκταση της χρονοναύλωσης με την Wan Hai Lines της Σιγκαπούρης για ένα από τα post-panamax πλοία της.
Συγκεκριμένα πρόκειται για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Rotterdam (χωρητικότητας 6.494-teu και κατασκευής 2008)
Με την επέκταση της συμφωνίας η ναυτιλιακή του κ. Παληού, θα κερδίζει ημερησίως 18.200 δολάρια. Ως η μικρότερη δυνατή περίοδος της χρονοναύλωσης έχει ορισθεί η 15η Απριλίου του 2019, με την Wan Hai να έχει το δικαίωμα να «κρατήσει» το πλοίο μέχρι της 15 Ιουλίου του 2019 που είναι και το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που προβλέπεται στο ναυλοσύμφωνο.
Η νέα συμφωνία θα ξεκινήσει από τις 13 Ιουλίου 2018.
Σημειώνεται πως με την τωρινή συμφωνία οι ημερήσιοι ναύλοι για το boxship της Diana ανέρχονται στα 13.150 δολάρια.
Ο στόλος της Diana Containerships αποτελείται από τέσσερα πλοία, δύο post-panamax και δύο panamax.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Χατζηπατέρας: Η Dorian LPG στο στόχαστρο της BW LPG
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χάρης Βαφειάς: Η νέα στρατηγική κίνηση της Stealth Maritime
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: H κίνηση ματ του εφοπλιστή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
