Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Συμεών Παληός: Γιατί αναβλήθηκε η παράδοση δύο πλοίων της Diana Shipping

Συμεών Παληός ναυτιλία

Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping

Η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού, ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις των δύο νέων πλοίων της που ήταν προγραμματισμένες για τις 29 Σεπτεμβρίου και τις 30 Νοεμβρίου αναβλήθηκαν και θα πραγματοποιηθούν λίγους μήνες αργότερα.

Συγκεκριμένα, η εταιρία αναφέρει ότι μέσω δύο θυγατρικών της, υπέγραψε δύο προσθήκες στη συμφωνία της με τα ναυπηγεία China Shipbuilding Trading Company, Limited και Jiangnan Shipyard (Group) Co. προκειμένου να μεταφέρει χρονικά την παράδοση δύο νέων φορτηγών πλοίων τύπου newcastlemax (Hull No. H2548 και Hull No. H2549).

Αναλυτικά,  το Hull No. H2548 δεν θα παραδοθεί στις 29 Σεπτεμβρίου 2016 αλλά μεταξύ 26 και 30 Δεκεμβρίου 2016, ενώ η παράδοση του Hull No. H2549, επεκτάθηκε χρονικά από τις 30 Νοεμβρίου 2016, το διάστημα 13 έως 20 Μαρτίου 2017. Και οι δύο αλλαγές σχετίζονται με την ολοκλήρωση της κατασκευής των δύο πλοίων.

Σημειώνεται ότι εκτός από τα δύο προαναφερθέντα πλοία, ο στόλος της Diana Shipping αποτελείται από 46 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου (2 Newcastlemax, 14 Capesize, 3 Post-Panamax, 4 Kamsarmax και 23 Panamax).

Παράλληλα, η ναυτιλιακή αναμένει την παράδοση ενός νεότευκτου kamsarmax κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2016.

Μέχρι σήμερα, η μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρίας, εκτός από τα τρία πλοία που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 5,2 εκατ. dwt και ο μέσος όρος ηλικίας των πλοίων διαμορφώνεται στα 7,9 έτη.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγο καιρό η  Diana Shipping είχε προχωρήσει σε συμφωνία με τους δανειστές της, με θέμα την τροποποίηση δύο δανειακών της συμβάσεων, οι οποίες περιέχουν όρους που απαγορεύουν στην εταιρεία να προσθέσει οποιοδήποτε πλοίο στο στόλο της μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, είτε πρόκειται για νεότευκτο είτε για μεταχειρισμένο.

Ωστόσο,  αναλυτές της  Stifel αύξησαν την τιμή στόχο για τη μετοχή της ναυτιλιακής, καθώς πιστεύει ότι η εταιρεία μπορεί να παρουσιάσει ευκαιρίες ανάπτυξης παρά τις περιπέτειες που έχει με τους δανειστές της.

Χαρακτηριστικά ο αναλυτής Ben Nolan επισήμανε ότι “Η Diana είναι μια από τις λίγες ναυτιλιακές που δραστηριοποιούνται στις μεταφορές ξηρού φορτίου και έχει δυνατότητες να πραγματοποιήσει αρκετές απευθείας εξαγορές από εταιρείες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, χάρη στον ισχυρό της ισολογισμό και την πρόσβαση που έχει σε ελκυστικά κεφάλαια”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

http://www.mononews.gr/giati-fovi-gia-katarrefsi-tis-deutsche-bank-prokaloun-anataraxis-stin-pagkosmia-naftilia/78625