ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μάχη για τους Big 4 των συμβουλευτικών εταιρειών διαμορφώνεται ο διαγωνισμός για την παροχή των συμβουλευτικών υπηρεσιών για την οργάνωση του νέου ΟΣΕ, καθώς όπως αναφέρεται σε σχετική απόφαση του υπουργού υποδομών και μεταφορών, οι εταιρείες Ernst & Young και KPMG ζήτησαν και πέτυχαν να λάβουν παράταση έως και τις 21 Νοεμβρίου για να υποβάλουν τις προσφορές τους.
Πρόκειται για έναν διαγωνισμό αξίας 4,3 εκατ. € που έχει προκηρύξει το υπουργείο υποδομών και μεταφορών από τις 21 Σεπτεμβρίου και εφόσον δε ζητηθεί και δοθεί άλλη παράταση, θα γνωρίζουμε τον ανάδοχο εντός του τρέχοντος τριμήνου και δε θα ξεφύγουμε από το αρχικό χρονοδιάγραμμα του υπουργείου υποδομών.
Ο ανάδοχος καλείται να υποστηρίξει το νέο ΟΣΕ στην ανάπτυξη όλων των απαραίτητων συστημάτων και εργαλείων που συνδέονται με την αποτελεσματική οργάνωση και λειτουργία της, στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της, καθώς και στην αποτελεσματική διαχείριση της αλλαγής, προκειμένου αυτή να λειτουργεί αποτελεσματικά και αποδοτικά ανταποκρινόμενη πλήρως στον ρόλο και τις υποχρεώσεις ενός Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στην κατεύθυνση αυτή θα αναζητηθεί εταιρία με αποδεδειγμένη τεχνική και διοικητική εμπειρία στη διοίκηση και λειτουργία αντίστοιχων φορέων με στόχο να συνεισφέρει με τεχνογνωσία και εξειδικευμένα ανώτατα στελέχη, αναλαμβάνοντας την ευθύνη, σε καθημερινή βάση, του συνόλου των επιχειρησιακών εργασιών του νέου φορέα, καθώς και την ειδικότερη ευθύνη κρίσιμων επιχειρησιακών τομέων για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών ετών.
Ο νέος ΟΣΕ
Ύστερα από την τραγωδία των Τεμπών και την αποκάλυψη των κενών ασφαλείας καθώς και της «ασυνεννοησίας» των δύο δημόσιων σιδηροδρομικών φορέων (ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ) αλλά και του ιδιώτη που έχει αναλάβει την παροχή του σιδηροδρομικού έργου (Hellenic Train) το υπουργείο υποδομών αποφάσισε τη δημιουργία ενός νέου φορέα που θα είναι ο νέος ΟΣΕ και θα λειτουργεί το 2026.
Πρόκειται για την εταιρεια “Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.” στην οποία ο κύριος κορμός θα είναι ο ΟΣΕ που θα διαχειρίζεται τις υποδομές, η ΕΡΓΟΣΕ και η ΓΑΙΟΑΣΕ.
Σε αυτήν θα εργάζονται περίπου 600 άτομα και στόχος είναι η αντιμετώπιση των χρόνιων παθογενειών του σιδηροδρομικού τομέα στην Ελλάδα ενώ η νέα εταιρεία θα λειτουργεί με ευρωπαϊκά πρότυπα.
Διαβάστε επίσης:
Citi για Coca-Cola HBC: Η αύξηση στο guidance είναι αρκετά πιθανή να ανεβάσει τη μετοχή
Wood & Company: O καταναλωτής στην Ελλάδα δεν είναι ευχαριστημένος
Νίκος Μπακατσέλος στο mononews: Η Ελληνοαμερικανική Συμμαχία στη Νέα Διεθνή Σκακιέρα