ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία του Ισραήλ, ΖΙΜ, είχε έσοδα 2,77 δισ. δολαρίων και καθαρά κέρδη 1,13 δισ. δολαρίων, στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, έναντι καθαρής ζημίας 2,27 δισ. δολαρίων, το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2023 και προσαρμοσμένα Ebitda 1,53 δισ. δολαρίων.
Επίσης επέτυχε ρεκόρ διακίνησης 970.000 teu.
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 2,77 δισεκατομμύρια δολάρια και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 1,13 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με καθαρή ζημιά 2,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων που είχε το τρίτο τρίμηνο του 2023, προσαρμοσμένα Ebitda 1,53 δισεκατομμυρίων δολαρίων και προσαρμοσμένα Ebit 1,24 δισεκατομμύρια δολάρια.
Επισημαίνεται ότι επιτεύχθηκε αύξηση των μεταφερόμενων όγκων κατά 12% σε ετήσια βάση, με ρεκόρ 970.000 TEU το τρίτο τρίμηνο του 2024.
Η εταιρεία έχει αναθεωρήσει τις προβλέψεις της προς τα πάνω για το τέλος του 2024, με το προσαρμοσμένο Ebitda να αυξάνεται από 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια και το προσαρμοσμένο Ebit να αυξάνεται από 2,15 δισεκατομμύρια δολάρια σε 2,45 δισεκατομμύρια δολάρια.
Αναμένεται αύξηση του μερίσματος στα 440 εκατομμύρια δολάρια , αποτελούμενη από ένα συνηθισμένο μέρισμα περίπου 340 εκατομμυρίων, ή το 30% των καθαρών κερδών του τρίτου τριμήνου, συν ένα ειδικό μέρισμα περίπου 100 εκατομμυρίων.
Ο Eli Glickman, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:
«Η Zim έδωσε σταθερά αποτελέσματα το τρίτο τρίμηνο, καθώς επιτύχαμε και πάλι μεταφερόμενο όγκο ρεκόρ, συμβάλλοντας στην εξαιρετική οικονομική μας απόδοση.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μοιραστούμε την επιτυχία μας με τους μετόχους μας και να δηλώνουμε ένα ειδικό μέρισμα περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων επιπλέον της κανονικής καθαρής τριμηνιαίας πληρωμής μερίσματος 340 εκατομμυρίων δολαρίων, για συνολικό μέρισμα περίπου 440 εκατομμυρίων δολαρίων ή 3,65 δολαρίων ανά μετοχή.
Η αυξανόμενη ικανότητα κερδών μας αντανακλά ένα ισχυρό περιβάλλον τιμολόγησης, αλλά αποτελεί επίσης απόδειξη της επιμελούς εκτέλεσής μας, αυξάνοντας την ικανότητά μας και βελτιώνοντας τη δομή του κόστους μας.
Συνεχίσαμε να βλέπουμε σταδιακά οφέλη από τη στρατηγική μας επένδυση στη διαχειριζόμενη δυναμικότητά μας, καθώς νέα μεγαλύτερα, πιο σύγχρονα και οικονομικά πλοία εντάσσονται στον στόλο μας. Θα κλείσουμε τη χρονιά με την τελική παράδοση των υπόλοιπων τεσσάρων από τα 46 νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχουμε παραγγείλει, συμπεριλαμβανομένων 28 πλοίων που κινούνται με LNG.
Πηγαίνοντας στο 2025, θα λειτουργήσουμε έναν στόλο που θα είναι τόσο καλά εξοπλισμένος για την επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών αερίων και κατάλληλος για τις επιχειρήσεις στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.
Πιστεύουμε ότι η Zim βρίσκεται σε καλή θέση για να προσφέρει μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη».
Διαβάστε επίσης:
Γεωργαντζής (Quest): Με τα λεφτά της GLS ολοκληρώνεται το deal για Μπενρουμπή
Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike