ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
Αυτά επισήμανε ο Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πρόσθεσε:
“Στον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα μεγαλύτερα πλοία συνεχίζουν να απολαμβάνουν μια πιεσμένη αγορά, ενώ τα μικρότερα πλοία έχουν εμπειρία επιδεινούμενων συνθηκών. Συνολικά, οι προοπτικές της αγοράς παραμένουν αβέβαιες λόγω του μεγάλου βιβλίου παραγγελιών και την ανεπαρκή διάλυση των πλοίων.
Από την πλευρά του ξηρού χύδην φορτίου, ως μέρος της στρατηγικής μας για την ανανέωση του στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του, αποκτήσαμε ένα ultramax και δύο capesize και ταυτόχρονα πουλήσαμε δύο παλαιότερα πλοία supramax.
Τα ιδιόκτητα πλοία ξηρού χύδην φορτίου μας συνεχίζουν να ναυλώνονται εγκαίρως, ενώ η πλατφόρμα συναλλαγών έχει εξελιχθεί σε ένα στόλο από 59 πλοία. Έχοντας επενδύσει 200 εκατομμύρια δολάρια στην πλατφόρμα λειτουργίας ξηρού χύδην φορτίου, δεσμευόμαστε μακροπρόθεσμα στον τομέα του οποίου τα θεμελιώδη στοιχεία βλέπουμε θετικά. Όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας ολοκληρώσει συναλλαγές χρηματοδοτικής μίσθωσης για 17 συνολικών πλοίων”.
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare Bulkers Inc. έχει επί του παρόντος διαχειρίζεται έναν στόλο 59 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου ναυλώσεις, και αποτελείται από 37 σκάφη Newcastlemax/Capesize, 22 σκάφη Kamsarmax/Panamax.
Διαβάστε επίσης:
Attica Group: Στις 22 Νοεμβρίου η νέα ΕΓΣ για την έγκριση της συγχώνευσης της ANEK
Πάνος Λασκαρίδης: Η επέκταση στα τάνκερ και οι κινήσεις για πιο «πράσινο» στόλο
Moore Maritime Index: Αυξήθηκαν οι δαπάνες στα φορτηγά από 5 έως 9% και στα τάνκερ από 3% έως 7%