ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ην ελληνική σημαία ύψωσε το φορτηγό πλοίο χύδην φορτίου “ Νέα Τύχη” (πρώην σημαίας Μπαχαμών), συνολικής ολικής χωρητικότητας 43.012 κόρων, το οποίο ναυπηγήθηκε το έτος 2009 στην Ιαπωνία.
Διαχειρίστρια εταιρεία είναι η «FAFALIOS SHIPPING S.A.».
Τα αρχεία δείχνουν ότι η οικογένεια Φαφαλιού ξεκίνησε το ταξίδι της ως πλοίαρχοι ναυτικοί και ιδιοκτήτες ιστιοφόρων σκαφών στα μέσα του 19ου αιώνα.
Η εμπειρία της οικογένειας στη ναυτιλία αποκτήθηκε σε πολλές γενιές. Πριν από την ίδρυση της Fafalios Shipping SA το 1968, ήταν ιδιοκτήτες εταιρειών όπως η Nea Tyhi Maritime στον Πειραιά, η Fafalios Ltd. στο Λονδίνο, η Meandros Ship Stores Ltd. στο Cardiff και η Homeric Maritime στη Νέα Υόρκη.
Η Fafalios Shipping SA ιδρύθηκε στον Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 1968.
Έκτοτε, η εταιρεία ειδικεύεται στη διαχείριση πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην που ποικίλλουν σε μέγεθος από 8.000 έως 130.000 dwt και για περιόδους που κυμαίνονται από 18 μήνες έως περισσότερα από 20 χρόνια.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Fafalios Shipping SA έχει επιβλέψει την κατασκευή περισσότερων από 20 Newbuildings που κυμαίνονται από πλοία μεταφοράς δασικών προϊόντων κατηγορίας πάγου 8.000 dwt έως πλοία γενικού φορτίου/πολλαπλών χρήσεων 13.500 – 17.000 dwt και 28.000 – bulk 75,000 dwt.
Σήμερα, η εταιρεία μας ειδικεύεται στη διαχείριση πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου και παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών.
Η 6η και η 7η γενιά της οικογένειάς Φαφαλιός ασχολείται επί του παρόντος με την επιχείρηση, ενώ οι περισσότεροι από αυτούς συμμετέχουν επίσης ενεργά σε βιομηχανικούς οργανισμούς όπως οι νηογνώμονες, το Baltic Exchange, το ICS, το UGS, το GSCC, τα P&I Clubs και άλλα.
Διαβάστε επίσης
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 3,54 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυψέλη: Αυτοί είναι οι 3 Τούρκοι που εμπλέκονται στη δολοφονία του 39χρονου ομοεθνή τους τον Νοέμβριο
- Η Ελλάδα ανακοίνωσε τον θαλάσσιο χωροταξικό χάρτη – Τι σημαίνει αυτό για το Αιγαίο
- Τραγωδία στην Εγνατία: «Δεν είδα, δεν κατάλαβα τίποτα», είπε ο οδηγός της νταλίκας – Τα νέα στοιχεία και τα νέα σενάρια
- Οι πιο ακριβές χώρες για στάθμευση – Η θέση της Ελλάδας
