ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Πρόκειται για την εφαρμογή “e-CharterPermission” στον ιστότοπο https://echarter.yna.gov.gr, που σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα μετάβασης του yachting στη ψηφιακή εποχή και το άνοιγμα της αγοράς.
Η εν λόγω εφαρμογή είναι μια απλοποιημένη διαδικασία, μέσω υπηρεσίας μιας στάσης, που θα διευκολύνει την δραστηριοποίηση του yachting στην Ελλάδα.
Παράλληλα, μέσω της λειτουργίας της θα καταστεί εφικτή η καταγραφή, η παρακολούθηση και ο έλεγχος της πραγματικής δραστηριοποίησης των πλοίων που αφορά η συγκεκριμένη υπηρεσία.
Σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας η απελευθέρωση των δυνάμεων του θαλάσσιου τουρισμού θα συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του εγχώριου Cluster του yachting, στον πολλαπλασιασμό των θέσεων εργασίας, στην κινητροδότηση των commercial yachts για home porting σε ελληνικούς λιμένες και γενικότερα στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.
Οπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση αυτό αποτελεί και πρωταρχικό στόχο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής μέσω της Γενικής Γραμματείας Ναυτιλίας και Λιμένων, ως μέρος της εθνικής θαλάσσιας αναπτυξιακής στρατηγικής.
Επισημαίνεται ότι με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ένα σύγχρονο και σαφές πλαίσιο δραστηριοποίησης των commercial yachts στη χώρα μας, που θα ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις σύγχρονες απαιτήσεις και προκλήσεις του διεθνοποιημένου θαλάσσιου τουρισμού.
Οι δύο κατηγορίες της ‘Αδειας είναι η τύπου “Charter Permission”, για σύμβαση ολικής ναύλωσης που εκτελείται, εξ’ ολοκλήρου, εντός της ελληνικής επικράτειας και η τύπου “Charter Permission Plus”, για εκτέλεση σύμβασης ολικής ναύλωσης, με τόπο έναρξης ή λήξης εντός Ελλάδας. Η διάρκεια της Άδειας ορίζεται, καταρχάς, στις είκοσι οκτώ (28) ημέρες, στοιχείο δυναμικό, με πρόβλεψη τροποποίησης.
Διαβάστε επίσης:
Ο απόλυτος παραλογισμός, η εξομοίωση των Ελλήνων ναυτικών με τους υδραυλικούς!
H CMA CGM αναπτύσσεται στις μεταφορές κοντέινερ στη Μεσόγειο και απειλεί την MSC
Adora Magic City: Αυτό είναι το πρώτο made in China κρουαζιερόπλοιο μήκους 324 μέτρων