ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία του Μάριου Ηλιόπουλου είχε αγοράσει συνολικά 10 κρουαζιερόπλοια, από τα οποία πούλησε τα 6 με σημαντικό κέρδος, όμως εξακολουθεί να διαθέτει 4 κρουαζιερόπλοια που σύντομα, όπως αναφέρουν ασφαλείς πληροφορίες θα εκκινήσουν για 3ήμερες και 7ήμερες κρουαζιέρες.
Η μεγαλύτερη εταιρεία ταχύπλοων επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων κατά τη διάρκεια της πανδημίας είχε αγοράσει σε ελκυστικές τιμές ορισμένα παροπλισμένα κρουαζιερόπλοια από παραδοσιακές εταιρείες που είχαν προβλήματα με τις επιπτώσεις του Covid-19.
Η εταιρεία του Μάριου Ηλιόπουλου, διαθέτει τα εξής κρουαζιερόπλοια: Το πρώην Veendam (τώρα Aegean Majesty), το P&O Oceana (τώρα Queen of Oceans), το Costa Magica (τώρα Mykonos Magic) και το Majesty of the Seas (τώρα Majesty of Oceans).
Η εταιρεία σχεδιάζει την δημιουργία και στελέχωση του τμήματος κρουαζιέρας.
Δεν είναι σαφές ποια πλοία θα χρησιμοποιηθούν άμεσα ή πότε θα ξεκινήσουν όλα τα πλοία . Όμως οι πληροφορίες ότι η εταιρεία αναζητά εξειδικευμένους υπαλλήλους για τη κρουαζιέρα οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος είναι αποφασισμένος να αρχίσει το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις κρουαζιέρας, ενώ δεν αποκλείεται να συνεργαστεί με υπάρχουσες εταιρείες.
Διαβάστε επίσης:
Μειώθηκε η ανακύκλωση των δεξαμενοπλοίων κατά 82%
Maran Tankers (Μαρία Αγγελικούση): Πούλησε δύο δεξαμενόπλοια και εισέπραξε 66,5 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε πελάγη ευτυχίας η Δόμνα Μιχαηλίδου: Ετοιμάζεται να γίνει μητέρα
- Χάρης Βαφειάς: Αύξηση κερδών και μείωση εσόδων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 για την C3is
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας