ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μάριος Ηλιόπουλος: Αγόρασε άλλο ένα ταχύπλοο πλοίο από την Δανία – Την άλλη εβδομάδα θα καταπλεύσει στον Πειραιά
Η Seajets, του Μάριου Ηλιόπουλου, σύμφωνα με ναυτιλιακούς παράγοντες της Ακτής Μιαούλη και της διεθνούς κρουαζιέρας, προετοιμάζεται για να επεκταθεί δυναμικά στον τομέα της κρουαζιέρας.
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία του Μάριου Ηλιόπουλου είχε αγοράσει συνολικά 10 κρουαζιερόπλοια, από τα οποία πούλησε τα 6 με σημαντικό κέρδος, όμως εξακολουθεί να διαθέτει 4 κρουαζιερόπλοια που σύντομα, όπως αναφέρουν ασφαλείς πληροφορίες θα εκκινήσουν για 3ήμερες και 7ήμερες κρουαζιέρες.
Η μεγαλύτερη εταιρεία ταχύπλοων επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων κατά τη διάρκεια της πανδημίας είχε αγοράσει σε ελκυστικές τιμές ορισμένα παροπλισμένα κρουαζιερόπλοια από παραδοσιακές εταιρείες που είχαν προβλήματα με τις επιπτώσεις του Covid-19.
Η εταιρεία του Μάριου Ηλιόπουλου, διαθέτει τα εξής κρουαζιερόπλοια: Το πρώην Veendam (τώρα Aegean Majesty), το P&O Oceana (τώρα Queen of Oceans), το Costa Magica (τώρα Mykonos Magic) και το Majesty of the Seas (τώρα Majesty of Oceans).
Η εταιρεία σχεδιάζει την δημιουργία και στελέχωση του τμήματος κρουαζιέρας.
Δεν είναι σαφές ποια πλοία θα χρησιμοποιηθούν άμεσα ή πότε θα ξεκινήσουν όλα τα πλοία . Όμως οι πληροφορίες ότι η εταιρεία αναζητά εξειδικευμένους υπαλλήλους για τη κρουαζιέρα οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος είναι αποφασισμένος να αρχίσει το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις κρουαζιέρας, ενώ δεν αποκλείεται να συνεργαστεί με υπάρχουσες εταιρείες.
Διαβάστε επίσης:
Μειώθηκε η ανακύκλωση των δεξαμενοπλοίων κατά 82%
Maran Tankers (Μαρία Αγγελικούση): Πούλησε δύο δεξαμενόπλοια και εισέπραξε 66,5 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Άδωνις, ο «Ρομπέν των ασθενών»: Ασχολείται με τα προβλήματα και τα λύνει – Αρθρο παρέμβαση
- Προμηθευτές: Να πληρώνει ο ΔΕΔΔΗΕ τις παραπάνω απώλειες δικτύου- Στο 18% το 2022, επιπλέον 200 εκ. χαράτσι
- Θετικά υποδέχτηκαν οι Αγορές τον νέο ένοικο του Λευκού Οίκου, αλλά ο πλανήτης αγωνιά
- Οινοποιία Τσάνταλη: Από τα σαλόνια του Κρεμλίνου στην πτώχευση