ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Συγκεκριμένα, η εταιρία ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε ναυλώσεις για δύο νεότευκτα πλοία μεταφοράς LPG, τα Eco Arctic και Eco Ice, τα οποία παρέλαβε τον περασμένο μήνα, αυξάνοντας τη βάση των περιουσιακών της στοιχείων στα 1,1 δισ. δολ. Οι συμφωνίες που έκλεισε περιλαμβάνουν τη διετή ναύλωση του κάθε πλοίου, μέχρι το Φεβρουάριο 2020.
Παράλληλα, υπέγραψε τρίμηνη σύμβαση ναύλωσης (μέχρι το Μάιο 2018) με μεγάλη πετρελαϊκή εταιρία για το Eco Frost, πλοίο μεταφοράς LPG που κατασκευάστηκε το 2017, καθώς και δίμηνη συμφωνία, μέχρι τον Απρίλιο 2018, για το Gas Imperiale, κατασκευής 2008.
Οι υπόλοιπες συμφωνίες με διάρκεια από τρεις έως έξι μήνες, αφορούν τα πλοία Gas Marathon κατασκευής 1995, Gas Cathar και Gas Premiership κατασκευής 2001, καθώς και το Eco Galaxy, κατασκευής 2015.
Από τις παραπάνω ναυλώσεις, η ναυτιλιακή αναμένει έσοδα περίπου 196 εκατ. δολ.
Οι συμφωνίες έγιναν γνωστές από τη StealthGas κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων που εμφάνισε η εταιρία το 2017.
Ειδικότερα, τα έσοδα στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 ανήλθαν στα 38,4 εκατ. δολ. έναντι 36,5 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Στο σύνολο της παρελθούσας χρήσης τα έσοδα της αυξήθηκαν στα 152,3 εκατ. δολ. έναντι 136,5 εκατ. δολ. το 2016.
“Το τέταρτο τρίμηνο του 2017 η εικόνα ήταν μικτή. Από την μία πλευρά είμαστε ευχαριστημένοι επειδή η κύρια αγορά μας για τα μικρά LPG έδειξε σαφή σημάδια βελτίωσης, εξέλιξη που θα συνεχίσει να αντισταθμίζει τα κέρδη μας. Σε αυτή την αγορά πετύχαμε μια εξαιρετική καλή χρήση του στόλου μας σε ποσοστό 97,2%. Από την άλλη πλευρά, η πώληση τεσσάρων από τα παλαιότερα πλοία μας και η αποδυνάμωση της αγοράς δεξαμενόπλοιων επηρέασαν την αύξηση των εσόδων μας. Παρ ‘όλα αυτά, εξαιρουμένων των εξόδων απομείωσης, τα ετήσια αποτελέσματα μας κατέδειξαν σαφή βελτίωση τόσο στα έσοδα όσο και στην κερδοφορία“, επισήμανε ο Michael Jolliffe, πρόεδρος του ΔΣ της εταιρίας.
Παράλληλα, τόνισε :”Όσον αφορά τη στρατηγική μας, στο επόμενο έτος σκοπεύουμε να επωφεληθούμε από τη θετική προοπτική της αγοράς υγραερίου. Θα επικεντρώσουμε τις προσπάθειές μας στην αξιοποίηση του δυναμικού στόλου των τελευταίων δύο ετών. “
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σε selective default η ελληνική ναυτιλιακή Eletson από τη Standard & Poor’s
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η… πονεμένη ιστορία ενός ελληνόκτητου πλοίου που βγαίνει σε e-πλειστηριασμό
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καραγεώργης: 15 εκατ. δολάρια κόστισε το πρώτο capesize της Times Navigation