ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Πέντε ελληνικές ναυτιλιακές περιλαμβάνονται στην λίστα με τις εταιρείες και τα άτομα που συνεχίζουν να συνεργάζονται με την Ρωσία, την οποία δημοσίευσε το site WAR & Sanctions.
Την λίστα International Sponsors Of War (Διεθνείς σπόνσορες του πολέμου) παρακολουθεί καθημερινά και ανανεώνει με επιπλέον οντότητες η διεθνής εταιρεία LSEG, ιδιοκτήτρια της Refinitiv.
Οι εταιρείες και οι ιδιοκτήτες τους περιλαμβάνονται στη βάση δεδομένων World-Check προκειμένου να προστατευθεί ο χρηματοπιστωτικός τομέας από συνεργούς του ρωσικού πολέμου, αναφέρει η ιστοσελίδα.
Ξένες εταιρείες που, παρά τη διεθνή αναγνώριση της Ρωσίας ως επιτιθέμενου κράτους και τους επιβληθέντες περιορισμούς κυρώσεων, συνεχίζουν να συνεργάζονται μαζί της.
Μεταξύ των εταιριών που αποτελούν προτεραιότητα στο να τους επιβληθούν κυρώσεις, είναι εκείνες που παρέχουν στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αγαθά και υπηρεσίες κρίσιμου περιεχομένου, και επίσης συνεισφέρουν στον ρωσικό προϋπολογισμό, χρηματοδοτώντας έτσι την τρομοκρατία, σύμφωνα με την WAR & Sanctions.
Η λίστα περιλαμβάνει επίσης επιχειρηματικούς εταίρους ή managers ξένων εταιρειών που συνδέονται με Ρώσους ολιγάρχες που έχουν ήδη υποστεί κυρώσεις.
Στην παραπάνω λίστα αναγράφεται η “συμβολή” κάθε χώρας στην λίστα με τους συνεργάτες της Ρωσίας, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην πρώτη θέση.
Όσον αφορά τις πέντε ελληνικές ναυτιλιακές που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι οι εξής:
TMS Tankers του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου
Στην λίστα με τα πρόσωπα περιλαμβάνεται και ο Γιώργος Σπυρίδων Κουρελής, γενικός διευθυντής της εταιρείας
Η TMS Tankers παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης πλοίων, συμπεριλαμβανομένης της τεχνικής διαχείρισης και επίβλεψης συντήρησης, επιθεωρήσεων και επισκευών, ασφάλειας, ποιότητας και περιβαλλοντικής συμμόρφωσης, διαχείρισης και εκπαίδευσης πληρώματος, καθώς και αγορών. Η εταιρεία παρέχει επιπλέον υπηρεσίες εμπορικής διαχείρισης, συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών, διαχείρισης μετά την εγκατάσταση, λογιστικής, τιμολόγησης φορτίου και ασφάλισης.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της κατέχει στόχο με 52 δεξαμενόπλοια διαφόρων κατηγοριών.
Minerva Marine
Σύμφωνα με το WAR & Sanctions ιδιοκτήτης είναι ο Θανάσης Μαρτίνος και CEO o Aνδρέας Μαρτίνος.
Ιδρύθηκε το 1996 από τον Ανδρέας Ι. Μαρτίνο και παραμένει μέχρι σήμερα ιδιωτική εταιρεία. Η Minerva αναπτύχθηκε γρήγορα από διαχειρίστρια τάνκερ έξι πλοίων σε ηγέτη των δεξαμενόπλοιων τύπου aframax. Έχει επεκτείνει περαιτέρω τον στόλο της τον τομέα των τάνκερ από MR μέχρι VLCC (μεταφορείς χημικών προϊόντων και αργού πετρελαίου) καθώς και στην αγορά ξηρού φορτίου με πλοία κατηγορίας capesize.
Σήμερα, η Minerva συναλλάσσεται με όλες τις μεγάλες εταιρείες πετρελαίου, ενώ έχει εξελιχθεί σε πολύτιμο συνεργάτη για τους περισσότερους ναυλωτές της Βαλτικής.
Σύμφωνα με την VesselsValue η εταιρεία διαθέτει στόλο με 78 πλοία συνολικής αξίας 4,52 δισ. δολαρίων.
Τhenamaris
Ιδιοκτήτης και CEO της ναυτιλιακής είναι ο Νικόλας Μαρτίνος.
Η Thenamaris παραδίδει μεγάλη γκάμα φορτίων σε όλο τον κόσμο και διαχειρίζεται έναν παγκόσμιας κλάσης στόλο πλοίων.
Σύμφωνα με την VesselsValue κατέχει 95 πλοία συνολικής αξίας 5,24 δισ. δολαρίων. Τα τάνκερ αποτελούν την πλειοψηφία του εμπορικού της στόλου, αντιπροσωπεύοντας το 60% ενώ το υπόλοιπο αποτελείται από bulkers, containers και LNG carriers.
Delta Tankers του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη
Η Delta Tankers είναι μια ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία, με υψηλή δραστηριότητα στους τομείς suezmax και VLCC.
Διαχειρίζεται στόλο με 29 δεξαμενόπλοια συνολικής χωρητικότητας 5 εκατ. τόνων.
Dynacom Tankers Management του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου
Η ναυτιλιακή ιδρύθηκε το 1991 με σκοπό την διαχείριση πετρελαιοφόρων. Έκτοτε, ο στόλος έχει επεκταθεί και εκσυγχρονιστεί σημαντικά και η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα ισχυρό δίκτυο σχέσεων με πελάτες και θεωρείται κορυφαία στις μεταφορές.
Η DTM έχει ισχυρή παρουσία στη βιομηχανία πετρελαίου, με πλοία που καταπλέουν σε περισσότερα από 1.000 λιμάνια ετησίως και στις 7 ηπείρους – συνδέοντας διεθνείς οικονομίες και εξυπηρετώντας πελάτες σε όλο τον κόσμο. Διαχειρίζεται 70 πλοία.
Διαβάστε ακόμη:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σπ. Παπαπετρόπουλος (Thera Phragma): Είναι μια εξαιρετική στιγμή για να «επιχειρήσει» κάποιος στην Ελλάδα
- Εθνική Τράπεζα: Ολοκλήρωσε τη διασύνδεση με καλώδιο μεταφοράς δεδομένων Ελλάδας-Σαουδικής Αραβίας
- Πού ξοδεύουν τα δισεκατομμύρια τους τα Χριστούγεννα οι πλουσιότεροι του κόσμου
- H Intralot, οι λαμπρές υπεραξίες (76%) του στρατηγικού επενδυτή Σου Κιμ και ο ρόλος του την επόμενη μέρα