«Ο προϋπολογισμός του 2022 προβλέπει αυξημένες δαπάνες που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό του υπουργείου Ναυτιλίας της Κύπρου, με την κρατική επιχορήγηση για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κύπρου με την Ελλάδα και με υποτροφίες κατάρτισης και εκπαίδευσης για ναυτικά επαγγέλματα».

Τις δηλώσεις αυτές διατύπωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου, κ. Βασίλης Δημητριάδης και πρόσθεσε ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας σχεδιάζει να δαπανήσει 17% περισσότερο το επόμενο έτος για ψηφιακό μετασχηματισμό και υποτροφίες για φοιτητές που αναζητούν καριέρα στον ναυτιλιακό τομέα.

Ο υφυπουργός Ναυτιλίας δήλωσε επίσης στους βουλευτές της Επιτροπής Οικονομικών της Κυπριακής Βουλής ότι οι δαπάνες του υφυπουργείου Ναυτιλίας για το 2022 αυξάνονται από 14,6 εκατ. ευρώ σε 17,2 εκατ. ευρώ, με τα έσοδα να αναμένεται να είναι 91% υψηλότερα στα 15,4 εκατ. ευρώ.

Η κυπριακή ναυτιλία έχει αποδειχθεί ανθεκτική εν μέσω της πανδημίας, είπε ο Β. Δημητριάδης, με το ναυτιλιακό νηολόγιο και τις υπηρεσίες διαχείρισης πλοίων να απολαμβάνουν ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του COVID-19.

Είπε ακόμα ότι το κυπριακό νηολόγιο αριθμεί 1.750 πλοία νηολογημένα με κυπριακή σημαία συνολικής χωρητικότητας κοντά στα 25 εκατ.

Οι ναυτιλιακές εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στο κυπριακό σύστημα φορολότησης των πλοίων χωρητικότητας έχουν σχεδόν τριπλασιαστεί την τελευταία δεκαετία, από 100 το 2012 σε 172 το 2017 και 275 σήμερα.

«Υιοθετήσαμε την Εθνική Στρατηγική για τη Ναυτιλία, η οποία περιλαμβάνει 35 στοχευμένες ενέργειες που είναι απολύτως εφικτές με προθεσμία υλοποίησης», τόνισε ο κ. Δημητριάδης και κατέληξε λέγοντας: «Η στρατηγική καλύπτει επίσης ένα νέο επιχειρησιακό μοντέλο για το Υφυπουργείο».

Διαβάστε επίσης:

Κυπριακή Ναυτιλία: Οι 35 δράσεις μέχρι το 2030

Η Κύπρος προκηρύσσει διαγωνισμό για την θαλάσσια σύνδεση με την Ελλάδα

Η StealthGas του Βαφειά ιδρύει θυγατρική – Την Imperial Petroleum με 4 πλοία