ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ναυλομεσιτικές πηγές πηγές συνδέουν στην εταιρεία με την υπογραφή παραγγελίας για την κατασκευή δύο τάνκερ MR αρχικά -και με option για δύο ακόμη- στο ναυπηγείο K Shipbuilding.
Η ναυτιλιακή διαθέτει ήδη έξι δεξαμενόπλοια της ίδια κατηγορίας, τα οποία έχουν κατασκευαστεί στο Guangzhou Shipyard International και στο Dae Sun Shipbuilding.
Μάλιστα, τα δύο τελευταία είναι καινούργια, καθώς τα παρέλαβε τον Οκτώβριο του 2022 και τον Ιανουάριο του 2023.
Τα νέα πλοία μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου, χωρητικότητας 50,000 dwt, θα κινούνται με συμβατικά καύσιμα και το κόστος τους κατά τις πληροφορίες θα κυμανθεί στα 45 εκατ. δολάρια έκαστο.
Η Sea Pioneer Shipping πέτυχε τιμή ελαφρώς χαμηλότερη σε σχέση με τα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς, καθώς προχώρησε στην καταβολή μεγαλύτερης προκαταβολής, αναφέρουν πηγές.
Πρόκειται για την δεύτερη συμφωνία που κλείνει φέτος η ναυτιλιακή, η οποία εκτός από τα τάνκερ δραστηριοποιείται και στην αγορά ξηρού φορτίου.
Τον περασμένο Φεβρουάριο υπέγραψε σύμβαση με το ιαπωνικό ναυπηγείο Oshima Shipbuilding για την κατασκευή τριών bulkers χωρητικότητας 81,800 dwt, τα οποία θα παραλάβει το 2025. Ήταν η πρώτη παραγγελία bulker της εταιρείας από το 2015.
Σύμφωνα με την ναυλομεσιτική Intermodal, το κόστος κατασκευής θα ανέλθει σε 38 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο.
Η Sea Pioneer διαθέτει στόλο με επτά bulkers και έξι τάνκερ, εκτός από αυτά που έχει υπό κατασκευή.
Διαβάστε ακόμη:
Βασίλης Μπακολίτσας: Ταυτόχρονη ανάπτυξη σε ναυτιλία και κατασκευές
Ο Βασίλης Μπακολίτσας στο Hollywοod: Η εντυπωσιακή έπαυλη των 17,5 εκατ. δολ. στο L.A. (pics)
Ποιος είναι ο Πήτερ Γ. Λιβανός για τον οποίο οι πόρτες των τραπεζών είναι πάντα ανοιχτές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα