ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H απόσυρση των συγκεκριμένων πλοίων τα οποία ανήκαν στο παρελθόν στον στόλο της Capital Product Partners, εταιρείας συμφερόντων του κ. Μαρινάκη, θεωρείται από την αγορά αναμενόμενη μετά την απόφαση της Diamond S να μεταφέρει 28 πλοία της στο Norient Product Pool (NPP), που ανήκει στη Norden.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το tradewinds, ο Έλληνας πλοιοκτήτης πρόκειται να αποσύρει και τρία suezmaxes τα οποία εκμεταλλεύονταν εμπορικά από κοινού με την Diamond S.
Την αποκλειστική εκμετάλλευση των τάνκερ που αποχωρούν από την κοινοπραξία θα αναλάβουν από τις 22 Ιουνίου, η ιδιωτική εταιρεία του κ. Μαρινάκη Curzon Maritime στο Λονδίνο, καθώς και η Curzon Shipbrokers στην Αθήνα.
Υπενθυμίζεται ότι το Νοέμβριο 2018, η Capital Product Partners L.P. του Βαγγέλη Μαρινάκη ανακοίνωσε τη συγχώνευση του στόλου των τάνκερ της με την Diamond S Shipping του Wilbur Ross, υπουργού Εμπορίου των ΗΠΑ, δημιουργώντας μια από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρείες τάνκερ στον κόσμο. Η συμφωνία αποτιμήθηκε στα 1,65 δισ. δολάρια.
Στελέχη της αγοράς αναφέρουν ότι οι τελευταίες εξελίξεις, τόσο η συμφωνία της Diamond S με τη Norden όσο και η απόσυρση των πλοίων της Capital Product, υποδηλώνουν μία “χαλάρωση” της αρχικής συνεργασίας, καθώς πάνω από 50 πλοία δεν ελέγχονται πλέον εμπορικά από την Diamond S.
Τα πρώην πλοία της CPP παραμένουν στην ιδιοκτησία της Diamond S, στην οποία ο κ. Μαρινάκης διατηρεί ποσοστό σχεδόν 7%, ενώ ελέγχει δύο από τις επτά θέσεις του ΔΣ της εταιρείας.
Η Diamond S Shipping διαθέτει στόλο με 66 πλοία, εκ των οποίων 15 Suezmax, ένα Aframax και 50 τάνκερ MR.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα