ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Τα πλοία Hyundai Prestige, Hyundai Premium, Hyundai Paramount, Hyundai Privilege και Hyundai Platinum κατασκευάστηκαν το 2013 από την HHI στη Νότια Κορέα και θα παραδοθούν στους νέους πλοιοκτήτες σταδιακά μεταξύ Νοεμβρίου 2024 και Ιανουαρίου 2025.
Το κέρδος από την πώληση αυτή, εκτιμάται ότι είναι 118,4 εκατομμύρια δολάρια. Επισημαίνεται ότι και τα πέντε πλοία είναι χωρίς δανειακές υποχρεώσεις.
Η εταιρεία, έχει ανακοινώσει σε προγενέστερο χρόνο την πώληση των πλοίων εμπορευματοκιβωτίων, προκειμένου να στραφεί προς τη μεταφορά φυσικού αερίου.
Η εταιρεία εξακολουθεί να διαχειρίζεται τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.300 teu, τα οποία θα συνεχίσουν να είναι στο στόλο της. Τα τρία πλοία εκτελούν μακροπρόθεσμες ναυλώσεις έως το 2032 και το 2033, με επιλογές που επεκτείνονται έως το 2038 και το 2039.
«Με 12 μεταφορείς LNG τελευταίας γενιάς επί του παρόντος στο νερό, καθώς και την παράδοση επιπλέον έξι πλοίων μεταφοράς LNG και δέκα πλοίων μεταφοράς LPG-ammonia-LCO2 μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2026 και του τρίτου τριμήνου του 2027, αναμένουμε να γίνουμε οι μεγαλύτεροι στις ΗΠΑ. εισηγμένη ναυτιλία LNG», δήλωσε ο Τζέρι Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης:
Βαρύς ο πέλεκυς της Επιθεώρησης Εργασίας – Πρόστιμα άνω των 30 εκατ. σε επιχειρήσεις
Credit Agricole: Σε συζητήσεις για απόκτηση μεριδίου στην κρατική κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία GAC
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα