Στην παραγγελία τριών ακόμη containerships προχώρησε η Capital ­Maritime & Trading του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, καθώς άσκησε την option που περιλάμβανε προηγούμενη συμφωνία της με το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD).

Στο εβδομαδιαίο της report η Anchor Shipbroking αναφέρει ότι η ναυτιλιακή παρήγγειλε τρία containerships χωρητικότητας 1,800 teu, στην τιμή των 31,3 εκατ. δολαρίων έκαστο, που θα παραδοθούν το 2023.

Η αρχική συμφωνία με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο υπεγράφη τον Ιούλιο και αφορούσε στην παραγγελία τριών πλοίων ίδια χωρητικότητας, με option για τρία επιπλέον containerships. Το κόστος της επένδυσης για την κατασκευή των έξι πλοίων ανέρχεται, κατά πληροφορίες, στα 188 εκατ. δολάρια.

Η  Capital Maritime έχει πραγματοποιήσει μία σειρά από παραγγελίες containerships από το τέλος του 2020.

Η αρχή έγινε τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν η εταιρεία συμφώνησε με το ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries για την κατασκευή έξι πλοίων χωρητικότητας 13,200 teu, στην τιμή των 100 εκατ. δολαρίων έκαστο.

Τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους υπέγραψε συμφωνία με το Samsung Heavy Industries για την κατασκευή τεσσάρων containerships χωρητικότητας 13,100 teu, έναντι 103,5 εκατ. δολαρίων το καθένα.

Ωστόσο, λίγους μήνες μετά, η ναυτιλιακή προχώρησε στην πώληση τους, εξασφαλίζοντας κέρδη σχεδόν 32 εκατ. δολαρίων. Συγκεκριμένα, πληροφορίες αναφέρουν ότι η ταϊβανέζικη Wan Hai Lines εξαγόρασε τα τέσσερα υπό κατασκευή neo-panamax, έναντι 445,6 εκατ. δολαρίων.

Αρκετές κινήσεις έχει πραγματοποιήσει φέτος η ναυτιλιακή και στην αγορά μεταχειρισμένων containerships.

Συγκεκριμένα, εξαγόρασε έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 3,750 teu το καθένα από την Rickmers Reederei, ενώ αντίστοιχα πούλησε τρία containerships μεταφορικής ικανότητας 5,100 teu στην Capital Product Partners, την άλλη εταιρεία του κ. Μαρινάκη, που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Διαβάστε ακόμα: