ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή προχώρησε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries για την κατασκευή τριών ακόμη πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, τα οποία θα παραλάβει στα μέσα του 2024.
Με τη κίνηση αυτή ο στόλος της Capital Gas, η οποία έχει εισέλθει δυναμικά τα τελευταία χρόνια στο χώρο των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού θα αριθμεί 12 πλοία.
Το κόστος κατασκευής των νεότευκτων δεν έγινε γνωστό, ωστόσο, πηγές αναφέρουν ότι θα κυμανθεί στα 210 εκατ. δολάρια έκαστο, με το συνολικό κόστος της επένδυσης να ανέρχεται στα 630 εκατ. δολάρια.
Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που η Capital Gas προχωρά στην παραγγελία LNG carriers εντός του 2021. Τον Ιούνιο παρήγγειλε δύο πλοίων μεταφοράς LNG χωρητικότητας 174,000 cbm, σε ναυπηγείο του ομίλου Hyundai, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεότευκτων της σε εννέα. Η παράδοση τους έχει οριστεί για το 2023 και το κόστος τους εκτιμάται στα 390 εκατ. δολάρια.
Η Capital Gas έχει παραλάβει ήδη τα έξι LNG carriers, εκ των οποίων τρία είναι ναυλωμένα στην BP, δύο στην Cheniere Energy και ένα στην γαλλική Engie, με πολυετή συμβόλαια.
Τον Ιούνιο παρέλαβε το LNG Carrier Aristarchos που έχει ναυλωθεί στην Cheniere για περίοδο μέχρι έξι έτη. Τον Αύγουστο παρέλαβε το Adamastos, που ναυλώθηκε για επτά χρόνια στην Engie και το Attalos ναυλωμένο στην BP για χρονική περίοδο μέχρι 13 χρόνια.
Τον Σεπτέμβριο, εντάχθηκε στον στόλο της το Asklipios, το οποίο ναυλώθηκε στην Cheniere για χρονική περίοδο μέχρι έξι χρόνια.
Διαβάστε ακόμα:
Μαρινάκης (Capital Product Partners): Αύξηση κερδών κατά 53% στο τρίτο τρίμηνο και νέες αγορές LNG carriers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΕΚ: Ο Ηλιόπουλος δίνει 1,5 εκατ. ευρώ μέσω δωρεάς στην ΕΠΟ για την ενίσχυση των Ενώσων
- Κικίλιας για Πεντέλη: Προετοιμαζόμαστε από τώρα για την επόμενη αντιπυρική περίοδο
- ΕΣΥ: Προκηρύχθηκαν 324 νέες θέσεις γιατρών στα Κέντρα Υγείας
- Σακελλαροπούλου: Η ελληνική εξωτερική πολιτική ήταν και θα παραμείνει μία πολιτική αρχών