Άλμα κατά 393% σημείωσαν τα κέρδη της ναυτιλιακής  Capital Product Partners, συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη το τρίτο τρίμηνο του 2022.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη 58,7 εκατ. δολάρια έναντι 11,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχα περυσινή περίοδο, με τα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται στα 2,9 δολάρια.

Τα έσοδα της CPP κατά το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 ανήλθαν στα 71,9 εκατ. δολάρια έναντι 43,1 εκατ. δολαρίων το ίδιο τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 67%.

Η αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ενίσχυση του αριθμού των πλοίων του στόλου της ναυτιλιακής κατά 17%.

Ο κ. Τζέρυ Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε τη συνεχιζόμενη ισχυρή οικονομική απόδοση της εταιρείας κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, καθοδηγούμενη από μια σειρά βασικών στρατηγικών εμπορικών και χρηματοοικονομικών αποφάσεων».

«Συνεχίζοντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, παραλάβαμε τους τελευταίους 12 μήνες τέσσερα καινούργια LNG carriers και ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 13.312 teu, ενώ συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε ένα ακόμη LNG carrier και άλλα δύο containerships  χωρητικότητας 13.278 teu, τα οποία συνοδεύονται από μακροπρόθεσμες συμφωνίες ναυλώσεις. Αντίστοιχα, πουλήσαμε τέσσερα παλαιότερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκμεταλλευόμενοι τις ιστορικά υψηλές τιμές των περιουσιακών στοιχείων. Ως αποτέλεσμα, ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας του στόλου μας είναι 6,3 έτη και η εναπομένουσα διάρκεια ναύλωσης είναι 7 χρόνια με συμβατικό ανεκτέλεστο έσοδο περίπου 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».

«Επιπλέον, η επιτυχημένη έκδοση επταετών μη εξασφαλισμένων ομολόγων της εταιρείας 100 εκατομμυρίων ευρώ ακολουθήθηκε από αποπληρωμές χρέους 123,7 εκατομμυρίων δολαρίων, διατηρώντας τη συνολική μόχλευση σε συντηρητικά επίπεδα, μειώνοντας παράλληλα την έκθεση στα αυξανόμενα επιτόκια».

«Όλα τα παραπάνω και σύμφωνα με την πολιτική κατανομής κεφαλαίου της εταιρείας για ένα ενεργό πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών και τριμηνιαίες διανομές μερισμάτων, καταδεικνύουν τη δέσμευση της να συνεχίσει να αναπτύσσει τη βάση του ενεργητικού της, επιστρέφοντας ταυτόχρονα κεφάλαια στους μεριδιούχους της».

Διαβάστε ακόμη:

Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 223 πλοία και πούλησαν 200 πλοία – Η αξία τους ανέρχεται σε 9,3 δισ. δολάρια!