ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Όπως αναφέρει και η Tradewinds, η Capital Gas που ελέγχεται από τον Ευάγγελο Μαρινάκη φέρεται ότι είναι ο πλοιοκτήτης σε μια παραγγελία 674,9 εκατομμυρίων KRW (519 εκατομμυρίων δολαρίων) για δύο νεότευκτα πλοία μεταφοράς LNG στην Hyundai Samho Heavy Industries.
Η ναυπηγική εταιρεία συμμετοχών HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co γνωστοποίησε σήμερα Τετάρτη ότι τα πλοία έχουν ανατεθεί με συμβόλαιο και θα κατασκευαστούν από τη θυγατρική της Hyundai Samho.
Τα πλοία έχουν αξία 259,5 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα και πρόκειται να παραδοθούν έως τον Μάρτιο του 2027.
Η εταιρεία δεν επιβεβαιώνει την είδηση, ωστόσο, θεωρείται σίγουρο ότι είναι πίσω από την παραγγελία.
Με τα δύο νέα πλοία θα αυξηθεί ο στόλος των πλοίων μεταφοράς LNG της Capital Gas σε 20 πλοία, που θα περιλαμβάνουν 8 πλοία σε λειτουργία και 12 υπό ναυπήγηση που αναμένεται να παραδοθούν από φέτος έως το 2027.
Η εταιρεία, υπενθυμίζεται ότι προχώρησε στην αγορά μεταχειρισμένου πλοίου μεταφοράς LNG, πληρώνοντας περίπου 35 εκατομμύρια δολάρια για τον πρώην ελεγχόμενο από την MISC, χωρητικότητας 137.489 cbm,LNG Puteri Intan Satu (κατασκευής 2002). Έκτοτε, το πλοίο μετονομάστηκε σε Trader III.
Το 2022, η εταιρεία παρέλαβε το Trader II των 138.000 cbm, κατασκευής 2002 για 26 έως 28 εκατομμύρια δολάρια και το ναύλωσε στην PetroChina.
Η Capital Gas επέκτεινε γρήγορα τον στόλο πλοίων μεταφοράς LNG μετά την είσοδο στον κλάδο το 2018.
Η εταιρεία έχει ναυλώσει τα πλοία της σε εταιρείες που περιλαμβάνουν τις εταιρείες, BP, Cheniere Energy, Engie, Qatar Energy, Hartree Partners και Tokyo Gas.
Από τα υπό κατασκευή πλοία της, ένα από αυτά, το Axios II χωρητικότητας 174.000 cbm, έχει προγραμματιστεί να παραληφθεί στα τέλη του 2023,ενώ τέσσερα πλοία θα παραληφθούν το 2026 και τα δύο τελευταία το 2027.
Διαβάστε επίσης
Η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη παρέλαβε το τρίτο δεξαμενόπλοιο μέσα στο 2023 – Ναυπηγεί άλλα 3 πλοία
Κέρδη-ρεκόρ 3,1 δισ. δολαρίων είχαν δεκάξι εισηγμένες ελληνόκτητες ναυτιλιακές εταιρείες το 2022!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα