ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Gas του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, έκλεισε συμφωνία για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς LNG στη Νότια Κορέα, αυξάνοντας τον στόλο LNGτ ης εταιρείας σε 20 πλοία.
Όπως αναφέρει και η Tradewinds, η Capital Gas που ελέγχεται από τον Ευάγγελο Μαρινάκη φέρεται ότι είναι ο πλοιοκτήτης σε μια παραγγελία 674,9 εκατομμυρίων KRW (519 εκατομμυρίων δολαρίων) για δύο νεότευκτα πλοία μεταφοράς LNG στην Hyundai Samho Heavy Industries.
Η ναυπηγική εταιρεία συμμετοχών HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co γνωστοποίησε σήμερα Τετάρτη ότι τα πλοία έχουν ανατεθεί με συμβόλαιο και θα κατασκευαστούν από τη θυγατρική της Hyundai Samho.
Τα πλοία έχουν αξία 259,5 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα και πρόκειται να παραδοθούν έως τον Μάρτιο του 2027.
Η εταιρεία δεν επιβεβαιώνει την είδηση, ωστόσο, θεωρείται σίγουρο ότι είναι πίσω από την παραγγελία.
Με τα δύο νέα πλοία θα αυξηθεί ο στόλος των πλοίων μεταφοράς LNG της Capital Gas σε 20 πλοία, που θα περιλαμβάνουν 8 πλοία σε λειτουργία και 12 υπό ναυπήγηση που αναμένεται να παραδοθούν από φέτος έως το 2027.
Η εταιρεία, υπενθυμίζεται ότι προχώρησε στην αγορά μεταχειρισμένου πλοίου μεταφοράς LNG, πληρώνοντας περίπου 35 εκατομμύρια δολάρια για τον πρώην ελεγχόμενο από την MISC, χωρητικότητας 137.489 cbm,LNG Puteri Intan Satu (κατασκευής 2002). Έκτοτε, το πλοίο μετονομάστηκε σε Trader III.
Το 2022, η εταιρεία παρέλαβε το Trader II των 138.000 cbm, κατασκευής 2002 για 26 έως 28 εκατομμύρια δολάρια και το ναύλωσε στην PetroChina.
Η Capital Gas επέκτεινε γρήγορα τον στόλο πλοίων μεταφοράς LNG μετά την είσοδο στον κλάδο το 2018.
Η εταιρεία έχει ναυλώσει τα πλοία της σε εταιρείες που περιλαμβάνουν τις εταιρείες, BP, Cheniere Energy, Engie, Qatar Energy, Hartree Partners και Tokyo Gas.
Από τα υπό κατασκευή πλοία της, ένα από αυτά, το Axios II χωρητικότητας 174.000 cbm, έχει προγραμματιστεί να παραληφθεί στα τέλη του 2023,ενώ τέσσερα πλοία θα παραληφθούν το 2026 και τα δύο τελευταία το 2027.
Διαβάστε επίσης
Η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη παρέλαβε το τρίτο δεξαμενόπλοιο μέσα στο 2023 – Ναυπηγεί άλλα 3 πλοία
Κέρδη-ρεκόρ 3,1 δισ. δολαρίων είχαν δεκάξι εισηγμένες ελληνόκτητες ναυτιλιακές εταιρείες το 2022!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βασίλης Κικίλιας: Ισχυρή σύσταση για αντιολισθητικές αλυσίδες σε ορεινές και ημιορεινές περιοχές καθ’ όλη τη διάρκεια των εορτών
- Καιρός: Νέο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης – Ισχυρές καταιγίδες, θυελλώδεις άνεμοι και χιόνια τη Δευτέρα και την παραμονή Χριστουγέννων
- Αλεξία Μπακογιάννη (αία* relate): Η… ευτυχής απόλυση, η γυναικεία επιχειρηματικότητα και η πολιτική
- Κύκλωμα που διακινούσε λαθραία ποτά: Πάνω από 3 εκατ. ευρώ η ζημιά για το Δημόσιο – 12 συλλήψεις