ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρία θα διευρύνει το στόλο της με το πλοίο Marika, κατασκευής 2004 και χωρητικότητας 166,000 dwt, το οποίο εξαγόρασε από την επίσης ελληνικής ναυτιλιακή, Ancora Investment Trust.
Όπως αναφέρει το tradewinds, στελέχη της Avin επιβεβαίωσαν την είδηση αλλά δεν έδωσαν στοιχεία σχετικά με το τίμημα της συμφωνίας.
Οι απόψεις των ναυλομεσιτών στις Ευρώπη και τις ΗΠΑ σχετικά με το κόστος πώλησης του πλοίου διίστανται. Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι το πλοίο άλλαξε χέρια στην τιμή των 17,2 εκατ. δολ. ενώ άλλοι εκτιμούν ότι το κόστος δεν ξεπέρασε τα 15,5 εκατ. δολ., τιμή που αποτυπώνει και την υποχώρηση των αξιών στη συγκεκριμένη αγορά.
Σημειώνεται, ότι τις προηγούμενες ημέρες η Arctic Securities αξιολόγησε ένα τάνκερ suezmax 15 ετών, στα 16,5 εκατ. δολ.
Η Avin από πέρυσι το καλοκαίρι έχει πραγματοποιήσεις αρκετές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της. Υπένθυμίζεται ότι τον Ιούνιο του 2017 προχώρησε στην εξαγορά των δύο αδελφών δεξαμενόπλοιων τύπου MR2 Oriental Ruby και Oriental Emerald (αμφότερα χωρητικότητας 50.400-dwt και κατασκευής 2005) που ανήκαν στη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hyundai Merchant Marine (HMM).
Παράλληλα, εξαγόρασε δύο aframaxes από την Blue Lines Shipping, η οποία έχει την έδρα της στο Ντουμπάι. H Avin spent about $55m in the process. Για τις παραπάνω εξαγορές εκτιμάται ότι η εταιρία διέθεσε περίπου 55 εκατ. δολ.
Κατά τη διάρκεια του 2017 η ναυτιλιακή πούλησε για scrap πέντε από τα παλαιότερα σε ηλικία πλοία της, αποκομίζοντας περίπου 29 εκατ. δολ.
H Avin, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, διαθέτει στόλο με 31 τάνκερ, με μέση ηλικία περίπου 15 χρόνια.