Ένα ακόμα παλιό τάνκερ της, το ένατο από τις αρχές του 2017, φέρεται να πούλησε η ναυτιλιακή Avin του ομίλου Βαρδινογιάννη, σε τιμή ικανοποιητική που ενδέχεται να βελτιώσει το κλίμα στην αγορά των διαλύσεων, η οποία το τελευταίο διάστημα πλήττεται από την αβεβαιότητα.

Το τάνκερ MR2 Pearl (χωρητικότητας 44.500 dwt, κατασκευής 1997) φέρεται να πωλήθηκε στην GMS έναντι 450 δολαρίων ανά ldt, με το deal, σύμφωνα με τις πληροφορίες, να κανονίζεται μέσω της Allied Shipbroking, της ναυλομεσιτικής εταιρείας που ήταν πίσω και από την πώληση προς διάλυση του suezmax Kamari (χωρητικότητας 149.700 dwt, κατασκευής 1997). Και αυτό το πλοίο είχε πωληθεί στην GMS σε αντίστοιχη τιμή.

Η πολιτική αβεβαιότητα στο Μπανγκλαντές και η αποδυνάμωση του νομίσματος του Πακιστάν, σύμφωνα με τους αναλυτές, έχει προκαλέσει αρνητική επίπτωση στην αγορά των διαλύσεων, ωστόσο εκτιμάται ότι το νέο deal της Avin μπορεί να δώσει μία ώθηση στην αγορά.

Φυσικά, τα πλοία που πωλεί προς διάλυση η Avin τα αντικαθιστά με άλλα, νεότερα, στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της. Από τα τέλη του 2016 έως τον Σεπτέμβριο του 2018, σύμφωνα με το TradeWinds, η εταιρεία έχει δαπανήσει περί τα 150 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά εννέα μεταχειρισμένων τάνκερ αργού και παραγώγων, με συνολική χωρητικότητα σχεδόν 1,1 εκατομμυρίων dwt και μέση ηλικία περίπου 14 ετών.

Επίσης, πληροφορίες θέλουν την Avin να έχει προχωρήσει στην πώληση ενός παλιού, μικρού τάνκερ, του Ai Giannis (χωρητικότητας 15.800 dwt, κατασκευής 1998), σε άγνωστους αγοραστές για περαιτέρω απασχόληση, έναντι 4,8 εκατομμυρίων δολαρίων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στ. Τσαντάνης: Αισιοδοξία για το 2019 παρά τις ζημίες στο γ’ τρίμηνο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Γ. Αλαφούζος: Κοντά στην πλήρη χρηματοδότηση των νεότευκτων VLCC της η Okeanis Eco Tankers

MH ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου