Το κλείσιμο του τεράστιου, προβληματικού διυλιστηρίου πετρελαίου Philadelphia Energy Solutions μετά την πυρκαγιά της περασμένης εβδομάδας, θα ευνοήσει τα δεξαμενόπλοια, υποστηρίζει ο εφοπλιστής Βαλέντιος Βαλεντής, ιδιοκτήτης της ναυτιλιακής Pyxis Tankers.

Μέσω του λογαριασμού twitter της εταιρείας επισημαίνει: “Ο CEO της Pyxis Tankers δηλώνει ότι το κλείσιμο του διυλιστηρίου Philadelphia Energy Solutions θα επηρεάσει θετικά τον κλάδο δεξαμενόπλοιων προϊόντων MR, ειδικά στον Ατλαντικό”.

1

Το διυλιστήριο, το οποίο απλώνεται σε 1.300 στρέμματα κατά μήκος του ποταμού Schuykill, επεξεργάζεται 335.000 βαρέλια αργού πετρελαίου την ημέρα, συμπεριλαμβανομένων 175.000 bpd βενζίνης. Αντιπροσώπευε περισσότερο από το 1/4 της συνολικής δυναμικότητας διύλισης των ανατολικών ακτών των ΗΠΑ.

Η πυρκαγιά της περασμένης Παρασκευής, η οποία ξέσπασε από μια δεξαμενή βουτανίου, αποτέλεσε την κορύφωση της κακοτυχίας του Philadelphia Energy Solutions. Στο τέλος της περασμένης χρονιάς, η κοινοπραξία Sunoco-Carlyle Group κήρυξε πτώχευση. Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε στάση στις πληρωμές των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων των εργαζομένων της.

 Σημειώνεται ότι ο αναλυτής της Stifel, Ben Nolan, επισήμανε ότι το κλείσιμο θα επηρεάσει το εμπόριο των προϊόντων διύλισης πετρελαίου παγκοσμίως κατά 1,4%.

“Θα περιμέναμε μεγάλο μέρος του όγκου των εισαγωγών να έρθει από την Ευρώπη και θα είναι ιδιαίτερα επωφελές για δεξαμενόπλοια προϊόντων MR”, επισήμανε.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, το κλείσιμο του διυλιστηρίου θα οδηγήσει σε άμεσες απολύσεις 100 υπαλλήλων που δεν ανήκουν στις εργατικές ενώσεις, ενώ 700 εργαζόμενοι των συνδικάτων θα χάσουν τις θέσεις τους από τώρα μέχρι και τα μέσα Ιουλίου.