ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Για το γ’ τρίμηνο 2019, η εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες 800.000 δολαρίων, σημαντικά συρρικνωμένες από τα 4,1 εκατ. δολάρια κατά το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Ο τζίρος της εταιρείας σε ετήσια βάση ήταν ελαφρώς μειωμένος, από τα 7,4 εκατ. δολάρια στα 7,3 εκατ. δολάρια, όμως οι λειτουργικές δαπάνες μειώθηκαν σημαντικά, από τα 3,7 εκατ. δολάρια στα 1,1 εκατ. δολάρια, λόγω της περιορισμένης δραστηριότητας των πλοίων της εταιρείας στην αγορά spot. Εντύπωσιακή ήταν άλλωστε η αύξηση της μέσης τιμής ναύλωσης των πλοίων της Pyxis Tankers, από τα 5.967 δολάρια ημερησίως στα 12.360 δολάρια ημερησίως.
«Πιστεύουμε ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2019 αντιπροσωπεύει την πιθανή έναρξη μίας περιόδου βιώσιμης βελτίωσης στα έσοδα των πλοίων πέρα από την παραδοσιακή εποχιακή ώθηση», δήλωσε ο Βαλέντιος Βαλεντής, προσθέτοντας: «Αυτό βασίζεται στα θετικά θεμελιώδη μεγέθη της ανάπτυξης της προσφοράς και της ζήτησης, συν τη σταδιακή ζήτηση για τον τομέα MR με την ενεργοποίηση των κανονισμών ΙΜΟ 2020».
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι η Pyxis Tankers συνεχίζει να επιδιώκει την ανάπτυξή της μέσω στρατηγικών μέσων «σχηματισμού κεφαλαίου».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ερντογάν για νέο πυρηνικό δόγμα: Η Ρωσία πρέπει να προστατεύσει τον εαυτό της
- Ρωσία: Πότε είναι πιθανή μία πυρηνική απάντηση από τον Πούτιν – Κλιμακώνονται οι απειλές
- ΥΠΕΞ για 1000η ημέρα της ρωσικής εισβολής: Στηρίζουμε την Ουκρανία στον αγώνα της
- Κιρ Στάρμερ: Υποστηρίζουμε την Ουκρανία παρά την ανεύθυνη ρωσική ρητορική