Πολύ κοντά στην επίτευξη συμφωνίας με τον πετρελαϊκό κολοσσό ExxonMobil για τη μακροχρόνια ναύλωση δύο νεότευκτων τάνκερ βρίσκεται σύμφωνα με πληροφορίες, ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης.

Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι η συμφωνία αφορά στα δύο δεξαμενόπλοια aframax, χωρητικότητας 115,000-dwt, που βρίσκονται υπό κατασκευή σε ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας.

Η ναυτιλιακή Capital Maritime & Trading, όπως αναφέρει το tradewinds, θα ναυλώσει τα δύο πλοία, τα οποία θα είναι εξοπλισμένα με scrubber, στην ExxonMobil για τρία χρόνια, με την τιμή ναύλωσης να βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση. Ωστόσο, ναυλομεσίτες εκτιμούν ότι θα κυμανθεί στα 24.500 δολάρια ημερησίως.

Αναλυτές της Clarksons Platou Securities υποστηρίζουν ότι η άνοδος που σημειώνουν τις τελευταίες ημέρες οι τιμές των ναύλων στην αγορά των aframax δεν θα έχει, κατά πάσα πιθανότητα, μεγάλη χρονική διάρκεια.

Η Capital πρόκειται να παραλάβει τα δύο τάνκερ από το ναυπηγείο Daehan κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η παραγγελία τους έγινε πέρυσι στο πλαίσιο της γενικότερης δραστηριοποίησης του ισχυρού εφοπλιστή στην αγορά των aframax.

Εκτός από τις νέες παραγγελίες, προχώρησε εντός του 2018 και στην εξαγορά τεσσάρων μεταχειρισμένων aframax, εκ των οποίων τα τρία ανήκαν στην BP. Μάλιστα, τον περασμένο Μάρτιο ο κ. Μαρινάκης πούλησε το ένα από αυτά, εκμεταλλευόμενος της αυξομειώσεις των τιμών και εξασφαλίζοντας ικανοποιητικά κέρδη μέσα σε έξι μήνες.

Συγκεκριμένα, η Capital πούλησε το χωρητικότητας 106,000-dwt δεξαμενόπλοιο τύπου aframax Agrios (κατασκευής 2005) στην τιμή των 16 εκατ. δολαρίων, το οποίο είχε εξαγοράσει τον Οκτώβριο 2018 από την TCC Group, με την ονομασία CSK Shelton, καταβάλλοντας 13 εκατ. δολάρια.

To tanker Militadis Junior της Capital Ship Management Corp (χωρητικότητας 320.926-dwt και κατασκευής 2014)