ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Παράλληλα, η εταιρεία ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά LNG, καθώς, όπως ανακοίνωσε, άσκησε προηγούμενη option για την απόκτηση τριών ακόμη LNG carriers τελευταίας τεχνολογίας.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 43,1 εκατ. δολάρια στο τρίτο τρίμηνο του έτους από 35,5 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξημένα κατά 21%. Τα καθαρά της κέρδη αυξήθηκαν κατά 53% και διαμορφώθηκαν στα 11,9 εκατ. δολάρια έναντι 7,8 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο 2020.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Τζέρι Καλογηράτος, σχολίασε μεταξύ άλλων: “Η βελτιωμένη επίδοση αντικατοπτρίζει εν μέρει την ευνοϊκή δυναμική της ναυλαγοράς εμπορευματοκιβωτίων, αλλά κυρίως, το αυξημένο μέγεθος του στόλου της εταιρείας, με την προσθήκη τριών πλοίων containerships νωρίτερα μέσα στο έτος και δύο LNG carriers προς το τέλος του τριμήνου».
Τρία νέα LNG carriers
Παράλληλα ο κ. Καλογηράτος επισήμανε ότι η πρόσφατη έκδοση ομολόγου της εταιρείας ύψους 150 εκατ. ευρώ, σε μία πολύ ελκυστική τιμολόγηση, της επέτρεψε να ασκήσει την option για την απόκτηση τριών επιπλέον νέας γενιάς LNG carriers, όλα κατασκευασμένα το 2021.
“Η εξαγορά αναμένεται να χρηματοδοτηθεί με τα έσοδα από τα ομόλογα, την ανανέωση του υφιστάμενου χρέους και τα διαθέσιμα μετρητά”, επισήμανε.
Το κόστος απόκτησης των τριών πλοίων ανέρχεται στα 623 εκατ. δολάρια και τα ακαθάριστα έσοδα από τις ναυλώσεις τους αναμένονται περίπου στα 429 εκατ. δολάρια. Τα LNG carriers είναι ναυλωμένα στις εταιρείες BP, Cheniere και Engie Energy Marketing Singapore, με το υπόλοιπο διάρκειας ναυλώσεων να ανέρχεται σε 6,2 έτη.
“Με την προσθήκη αυτών των τριών πλοίων στο στόλο μας, την παραλαβή του LNG Aristidis I και την παράδοση του πλοίου Adonis, αναμένεται στο τέλος του έτους να ελέγχουμε στόλο 21 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 14 containership (panamax και post panamaxes), ενός φορτηγού πλοίου capesize και έξι LNG carriers”, διευκρίνισε ο κ. Καλογηράτος.
Στα 1,95 δισ. δολ. τα έσοδα από τις ναυλώσεις
“Τα συνολικά έσοδα από τις ναυλώσεις του στόλου θα αυξηθούν από τα 624,8 εκατ. δολάρια στα 1,95 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των options, και η μέση υπολειπόμενη διάρκεια ναυλώσεων αναμένεται να αυξηθεί από τα 5,3 στα 8,4 έτη. Η απόκτηση των έξι LNG carriers αναμένεται να ενισχύσει τα έσοδα και τις προς διανομή ταμειακές ροές, να χαμηλώσει το μέσο όρο ηλικίας του στόλου από τα 10,8 στα 7,8 έτη και να περιορίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας”, πρόσθεσε.
“Πιστεύουμε ότι η αγορά LNG είναι μία ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία, η οποία στηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στις μηδενικές εκπομπές και ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που αναπτύσσουμε αυτό το τμήμα σε μια κατάλληλη στιγμή”, τόνισε ο κ. Καλογηράτος.
Η Capital Product Partners θα διανείμει μέρισμα 0,10 δολαρίων ανά μετοχή για το τρίτο τρίμηνο, το οποίο θα καταβληθεί στις 12 Νοεμβρίου 2021.
Διαβάστε ακόμα:
Β. Μαρινάκης: Επένδυση 599 εκατ. δολ. από την Capital Product Partners σε τρία σύγχρονα LNG Carriers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!