ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Στην τελευταία έκθεση της UNCTAD «Review of Maritime Transport 2023», αναφέρεται ότι οι Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν 4.936 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 393.033.425 dwt, που αντιπροσωπεύουν το 17,4% του παγκόσμιου στόλου σε όρους χωρητικότητας.
Η Κίνα, σύμφωνα με την ίδια έκθεση, ακολουθεί στην δεύτερη θέση με 8.839 πλοία χωρητικότητας 301.997.355 dwt. Συνεπώς, το χάσμα μεταξύ Ελλάδας και Κίνας παραμένει χαοτικό, μεγαλύτερο από 90 εκατ. dwt.
Την πρώτη δεκάδα χωρών συμπληρώνουν, η Ιαπωνία (10,5%), η Σιγκαπούρη (6,2%), το Χονγκ Κονγκ (5,2%), η Νότιος Κορέα (4,3%), η Γερμανία (3,4%), η Ταϊβάν (2,6%), το Ηνωμένο Βασίλειο (2,6%) και η Νορβηγία (2,5%).
Ο ελληνικός και ελληνόκτητος στόλος βρίσκεται στην κορυφή και σε όρους αξίας στόλου, με ποσοστό 11,8% της αξίας του παγκόσμιου στόλου. Η Κίνα βρίσκεται στη δεύτερη θέση με ποσοστό 11,04% και η Ιαπωνία εκ νέου στην τρίτη με ποσοστό 10,73%.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η αξία του παγκόσμιου στόλου ανέρχεται σε 1,26 τρισ. δολάρια.
Διαβάστε επίσης
Τσάκος Ναυτικά Εκπαιδευτήρια: Εγκαίνια Εργαστηρίου Ασφαλούς Πρόσδεσης Πλοίων
Νέα παραλαβή ρυμουλκού από την Vernicos
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Ναυπήγηση δύο πλοίων αξίας 92 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΟΔΔΗΧ: Νέα έκδοση εντόκων γραμματίων εξάμηνης διάρκειας
- ΟΔΔΗΧ: Δημοπρασία 6μηνων εντόκων τη Δευτέρα 23/12
- INTERCARS: Περισσότεροι από 1.500 μηχανικοί εκπαιδεύτηκαν δωρεάν το 2024 στο IC Truck Show της εταιρείας
- Αλλαγή επαγγέλματος: 7+1 συμβουλές για τη μετάβαση και την επιτυχία του νέου σας εγχειρήματος