ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η ελληνόκτητη ναυτιλία χάνει την πρωτοκαθεδρία από τους Κινέζους – Το «ελληνικό ναυτικό δαιμόνιο» παραμένει πανίσχυρο στα δεξαμενόπλοια
Στην τελευταία έκθεση της UNCTAD «Review of Maritime Transport 2023», αναφέρεται ότι οι Έλληνες εφοπλιστές διαθέτουν 4.936 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 393.033.425 dwt, που αντιπροσωπεύουν το 17,4% του παγκόσμιου στόλου σε όρους χωρητικότητας.
Η Κίνα, σύμφωνα με την ίδια έκθεση, ακολουθεί στην δεύτερη θέση με 8.839 πλοία χωρητικότητας 301.997.355 dwt. Συνεπώς, το χάσμα μεταξύ Ελλάδας και Κίνας παραμένει χαοτικό, μεγαλύτερο από 90 εκατ. dwt.
Την πρώτη δεκάδα χωρών συμπληρώνουν, η Ιαπωνία (10,5%), η Σιγκαπούρη (6,2%), το Χονγκ Κονγκ (5,2%), η Νότιος Κορέα (4,3%), η Γερμανία (3,4%), η Ταϊβάν (2,6%), το Ηνωμένο Βασίλειο (2,6%) και η Νορβηγία (2,5%).
Ο ελληνικός και ελληνόκτητος στόλος βρίσκεται στην κορυφή και σε όρους αξίας στόλου, με ποσοστό 11,8% της αξίας του παγκόσμιου στόλου. Η Κίνα βρίσκεται στη δεύτερη θέση με ποσοστό 11,04% και η Ιαπωνία εκ νέου στην τρίτη με ποσοστό 10,73%.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η αξία του παγκόσμιου στόλου ανέρχεται σε 1,26 τρισ. δολάρια.
Διαβάστε επίσης
Τσάκος Ναυτικά Εκπαιδευτήρια: Εγκαίνια Εργαστηρίου Ασφαλούς Πρόσδεσης Πλοίων
Νέα παραλαβή ρυμουλκού από την Vernicos
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Ναυπήγηση δύο πλοίων αξίας 92 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γερμανία: Διαδηλώσεις κατά της ακροδεξιάς στο Αμβούργο, πορεία νεοναζί στο Βερολίνο
- Ιράκ: Κοντά στην επανέναρξη των αποστολών πετρελαίου προς την Τουρκία
- Κλειστά για μια ακόμη εβδομάδα τα σχολεία σε Θήρα, Ίο, Ανάφη και Αμοργό
- Συνεδριάζουν οι Επιτροπές για τη σεισμική δραστηριότητα στον θαλάσσιο χώρο μεταξύ Σαντορίνης και Αμοργού
