ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Το πλοίο έχει εξασφαλίσει μακροπρόθεσμη ναύλωση και θα συμμετέχει στο Helios LPG Pool που λειτουργεί η εταιρεία από κοινού με τη θυγατρική της MOL, Phoenix Tankers.
Το πλοίο Cristobal είναι σε θέση να περάσει τις παλιές κλειδαριές της Διώρυγας του Παναμά, μειώνοντας τις καθυστερήσεις και το κόστος σε σύγκριση με τη νέα Διώρυγα του Παναμά, δημιουργώντας επιπλέον εξοικονόμηση καυσίμου.
Είναι το τέταρτο από τα τέσσερα VLGC διπλού καυσίμου που παραδόθηκαν στην εταιρεία κατά τη διάρκεια του 2023. Ύψωσε την σημαία Παναμά, έχει μήκος 230 μέτρα και πλάτος 32 μέτρα.
Διαβάστε επίσης:
ΤΑΙΠΕΔ: Διαγωνισμοί προσεχώς για 2+1 μαρίνες
Σημαντώνης: Η 2023 IMO Greenhouse Strategy στη σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν αρκεί
Intertek Caleb Brett: Άνοιξε στην Ελλάδα εργαστήριο δοκιμών πετρελαίου ναυτιλίας και αερίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα