ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα οικονομικά αποτελέσματα οφείλονται στην αύξηση κατά 16,3% στην αξία του μέσου φορτίου που προέκυψε, το οποίο ήταν ίσο με 3.240 δολάρια ανά container που μεταφέρθηκαν με τα πλοία της εταιρείας.
Τα EBITDA και EBIT, διαμορφώθηκαν πάνω από 7,5 δισεκατομμύρια (+14,3%) και 6,1 δισεκατομμύρια (+5,5%) αντίστοιχα.
Τα καθαρά κέρδη ήταν 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια (-0,4%).
Πέρυσι, ο στόλος της Zim μετέφερε φορτία εμπορευματοκιβωτίων συνολικού ύψους 3,38 εκατομμυρίων teu (-2,9%), εκ των οποίων 1,16 εκατ. teu μεταφέρθηκαν (-15,7%), 428 χιλ. teu με υπηρεσίες Ασίας-Ευρώπης (+24,1%), 496 χιλ. teu με υπερατλαντικές υπηρεσίες (-19,9%), 1 06 εκατ. teu από ενδοασιατικές υπηρεσίες υπηρεσίες (+12,7%) και 238 χιλ. teu από αυτές με τη Λατινική Αμερική (+17,8%).
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Eli Glickman, ανακοίνωσε ότι η Zim αναμένει να τελειώσει το οικονομικό 2023 με προσαρμοσμένο EBITDA στην περιοχή από 1,8 δισεκατομμύρια έως 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια και προσαρμοσμένο EBIT στην περιοχή από 100 έως 500 εκατομμύρια δολάρια.
Το τέταρτο τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2022, ωστόσο, η ισραηλινή εταιρεία κατέγραψε έσοδα 2,19 δισ. δολαρίων, με κατακόρυφη πτώση -36,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, μείωση που ακολούθησε την πτώση της αξίας των ναύλων.
Διαβάστε επίσης:
Η PSA πουλά το 20% της Hutchison – Ενδιαφέρονται China Merchants Group και China Cosco Shipping
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!