Ενόψει της 48ωρης απεργίας 22 και 23 Οκτωβρίου 2024 που αποφάσισε η ΠΝΟ, ο Γενικός Γραμματέας, Capt. Εμμανουήλ Τσικαλάκης, μίλησε σήμερα στα μέλη του πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ ΚΙΣΣΑΜΟΣ, συνοδευόμενος και από τα Μέλη Διοίκησης: Capt. Παναγιώτη Γιγή, Ελευθέριο Σαριδάκη, Γεώργιο Αντωνόπουλο, Ιωάννη Αγγελίδη και Δημήτριο Τσικουδά,

Τα μέλη του πληρώματος ενημερώθηκαν αναλυτικά για τα αιτήματα των ΣΣΕ και ο Capt. Τσικαλάκης τόνισε ιδιαιτέρως ότι είναι υψίστης σημασίας η ανανέωση και η υπογραφή της ΣΣΕ, η οποία αφορά το σύνολο των όρων και των προϋποθέσεων που διέπουν την εργασία μας και δεν είναι απλά ένα ποσοστό αύξησης. Τόνισε επίσης, ότι απαραίτητος όρος της επιτυχίας της απεργίας είναι η ενεργή συμμετοχή όλων των συναδέλφων.

Παίρνοντας το λόγο ο κ. Αντωνόπουλος (Πρόεδρος Ένωσης Μαγείρων), έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο άθλιο καθεστώς που επικρατεί στα ταχύπλοα σκάφη, με το 4μηνο απασχόλησης, αλλά και με τη συνεχόμενη παραβίαση της νομοθεσίας για τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης (διπλά πληρώματα).

Εξήγησε ακόμα ότι οι συνθήκες όπως έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια στο ακτοπλοϊκό δίκτυο της χώρας μας, δουλεύοντας ένα 4μηνο μόνο το καλοκαίρι, δηλαδή σαιζόν, δημιουργούν μια στρατιά ανέργων Ναυτεργατών, από τους οποίους κάποιοι από αυτούς δικαιούνται αυτό το εξευτελιστικό επίδομα ανεργίας από το ΓΕΝΕ.

Τόνισε επίσης ότι ένα από τα αιτήματα της απεργίας είναι η κατάργηση της 4μηνης δρομολόγησης των ταχυπλόων και να επανέλθει η υποχρεωτική 7μηνη δρομολόγηση.

Οι Οργανωτικές Συσκέψεις θα συνεχιστούν έως και την ημέρα της απεργίας, με μοναδικό στόχο την επιτυχή έκβαση των αιτημάτων που έχουμε θέσει προς την πλευρά των εργοδοτών αλλά και προς το Υπουργείο Ναυτιλίας.

Διαβάστε επίσης: 

Ανδρέας Μαρτίνος (Minerva Dry Marine): Αγόρασε το τέταρτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Ο Γιάννης Στουρνάρας προκρίνει την ψήφιση μέτρων για την προσέλκυση πλοίων στην ελληνική σημαία – Γιατί υπάρχει αποφυγή του εθνικού νηολογίου;

Κρουαζιέρα: Οι εννέα προϋποθέσεις που έθεσε η ΕΕΚΦΝ στην πολιτική ηγεσία