ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως, επισημαίνει ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, Εμμανουήλ Τσικαλάκης, “αυτό λοιπόν που ήταν σωστό και νόμιμο ήρθε να ανατραπεί με ένα νέο ΦΕΚ με ημερομηνία 14 Νοεμβρίου 2024 και αριθμό φύλου 6284 και ενώ προέβλεπε τα ίδια, προστέθηκε το εξής: «Ειδικά για τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία ανοικτού τύπου, η από ξηράς πρόσδεση και λύση αυτών δύναται κατά την κρίση του Πλοιάρχου να διενεργείται και από το πλήρωμά τους» και στη συνέχεια προσθέτει:
“Καταγγέλλουμε την πιο πάνω μεθόδευση με την οποία βάζουν το πλήρωμα στα Ε/Γ-Ο/Γ των Πορθμείων να πηδάνε από τον καταπέλτη για να δέσουν το πλοίο, πράγμα το οποίο εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ζωή των Ναυτεργατών αλλά και την ασφάλεια του πλοίου, αλλά ούτε είναι στα καθήκοντα του πληρώματος αυτή η διαδικασία, ενώ ταυτόχρονα για μια ακόμη φορά μεταφέρεται στον Πλοίαρχο η ευθύνη για όλη αυτή την παράνομη διαδικασία με ό,τι αυτό συνεπάγεται.”
“Απαιτούμε την διαγραφή της προσθήκης αυτής και η πρόσδεση και απόδεση των πλοίων να γίνεται από τους εργαζόμενους του λιμανιού που είναι υπεύθυνοι γι’ αυτό. Αυτή η απαράδεκτη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και μας έχει καταγγελθεί από το σύνολο Ναυτεργατών όλων των πορθμειακών γραμμών της χώρας θα αποτελέσει και αίτημα ενόψει των διαπραγματεύσεων με την Ένωση Πορθμείων για την ανανέωση και υπογραφή της ΣΣΕ” καταλήγει ο κ. Τσικαλάκης.
Διαβάστε επίσης:
Πάνος Λασκαρίδης: Ναυπηγεί δέκα πλοία και ο στόλος του προσεγγίζει πλέον τα 100
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Bloomberg: Νέα hotspot στην Ελλάδα αποκτούν οι «μυστικές» μεταφορτώσεις ρωσικού πετρελαίου στη χώρα
- Προκήρυξη διαγωνισμού έτους 2024 για την πλήρωση συνολικά 75 θέσεων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος
- Profile: Στο 0,6629% το ποσοστό ιδίων μετοχών
- Συμβουλές από τον Συνήγορο του Καταναλωτή για την Black Friday