Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Ναυτιλία

Τσικαλάκης: Να εφαρμοστεί η νομοθεσία στα ακτοπλοϊκά πλοία

Εμμανουήλ Τσικαλάκης

Εμμανουήλ Τσικαλάκης

Με πρωτοβουλία και αίτημα της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, πραγματοποιήθηκε στις 3 Αυγούστου 2023 εν πλω έλεγχος στα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π» και «FAST FERRIES ANDROS» της εταιρείας Fast Ferries, από μεικτό κλιμάκιο με επικεφαλής Αξιωματικό της Λιμενικής Αρχής Ραφήνας, από το Ειδικό Τμήμα Ελέγχου της ΠΝΟ, τον Πρόεδρο των Οικονομικών Αξιωματικών και τον Πρόεδρο της Ένωσης Μαγείρων, τονίζει ο γραμματέας της ΠΝΟ, Εμμανουήλ Τσικαλάκης και προσθέτει:

Από τον διενεργηθέντα ως άνω έλεγχο, διαπιστώθηκε μη ορθή προσμέτρηση των υπερωριών στα μέλη του πληρώματος και μη ορθός υπολογισμός της αποζημίωσης και πληρωμής των υπερωριών αυτών, με βάση την ισχύουσα και εφαρμοζόμενη ΣΣΕ. Δηλαδή αφ’ ενός μεν δεν γινόταν ορθός υπολογισμός του αριθμού των πραγματοποιούμενων υπερωριών και αφ’ ετέρου δεν γινόταν και σωστή πληρωμή των υπερωριών αυτών.

Ακόμα διαπιστώθηκε ότι δεν έχουν χορηγηθεί σε όλα τα μέλη του πληρώματος από τον μήνα Μάιο οι προβλεπόμενες από την ΣΣΕ διανυκτερεύσεις και δεν έχουν καταβληθεί οι αντίστοιχες αποζημιώσεις για την μη χορήγηση τους.

Επιπρόσθετα διαπιστώθηκε ότι οι Δόκιμοι Οικονομικοί Αξιωματικοί, οι οποίοι ήταν εντεταγμένοι στην υποχρεωτική οργανική σύνθεση του πληρώματος, απασχολούντο σε επιπρόσθετα αλλότρια καθήκοντα και μάλιστα χωρίς επιπλέον αμοιβή. Μάλιστα, όπως πληροφορούμαστε από σχετικές καταγγελίες που περιήλθαν σε γνώση της Ομοσπονδίας μας, το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο πλοίο «ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π.» της ίδιας εταιρείας.

Το ίδιο παρατηρήθηκε και στους Xυτροκαθαριστές όπου ένας εξ αυτών εκτελούσε καθήκοντα Επικούρου στις τραπεζαρίες Αξιωματικών και Πληρώματος και μάλιστα με ημερήσια απασχόληση που υπερέβαινε τις 13 ώρες.

Τέλος διαπιστώθηκε ότι δεν καταβλήθηκε στα μέλη του πληρώματος που το δικαιούνται, το επίδομα tonnage.

Για όλα τα παραπάνω τα οποία διαπιστώθηκαν, η Ομοσπονδία μας ζητά την άμεση αποκατάσταση τους, την ορθή πληρωμή των μελών του πληρώματος και την μη επανάληψη τους στο μέλλον.

Διαβάστε επίσης:

Χρηματοδότηση του αλιευτικού καταφυγίου Αστακού από το Υπουργείο Ναυτιλίας

XRTC: H ακτινογραφία της ελληνικής ακτοπλοΐας

EuroDry Ltd (Αριστείδης Πίττας): Τα έσοδα αντανακλούν την πτώση των ναύλων