ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κατά τη διάρκεια του ελέγχου διαπιστώθηκε ότι η πληρωμή των υπερωριών στα μέλη του πληρώματος των παραπάνω πλοίων δεν γίνεται βάσει της ισχύουσας και εφαρμοζόμενης Σ.Σ.Ε., αλλά με πολύ κατώτερους όρους.
Επίσης, και το κυριότερο, διαπιστώθηκε στους μισθοδοτικούς λογαριασμούς (pay) των μελών πληρώματος των παραπάνω πλοίων ότι διενεργούνταν «παρακρατήσεις» από το μισθό τους, οι οποίες δεν αντιστοιχούν στις νόμιμες, αλλά τεχνητά εμφανίζονταν διογκωμένες σε σχέση με αυτές που προβλέπονται και μάλιστα επιβάλλονται από την κοινοπραξία κατά το δοκούν και μη ενιαία.
Ενδεικτικό είναι ότι στον Μαθητευόμενο Μηχανής (Κατώτερο Πλήρωμα) αντί της νόμιμης παρακράτησης φόρου εισοδήματος κλίμακας 10% «παρακρατείται» φόρος 25%, δηλαδή στη συγκεκριμένη περίπτωση αντί της νόμιμης παρακράτησης 190 ευρώ επιβάλλεται «παρακράτηση» 485,99 ευρώ. Σε άλλη ενδεικτική περίπτωση αντί να παρακρατείται υπέρ ΝΑΤ το ποσό των 298 ευρώ «παρακρατείται» το ποσό των 587 ευρώ.
Επομένως, εύλογα διερωτάται κανείς, τονίζει ο γραμματέας της ΠΝΟ, Εμμανουήλ Τσικαλάκης, αν και που αποδίδονται οι υπέρογκες τεχνητές παραπάνω «παρακρατήσεις» και καταλήγει:
“Η Ομοσπονδία μας μετά από τα πιο πάνω ευρήματα ζητά τον άμεσο έλεγχο όλων των πλοίων της παραπάνω κοινοπραξίας και μάλιστα σε βάθος τουλάχιστον ενός έτους και την επιβολή των νομίμων κυρώσεων από τους αρμόδιους φορείς με ταυτόχρονη σχετική ενημέρωση μας και την άμεση επιστροφή των επιπλέον «παρακρατηθέντων» στους Ναυτικούς”.
Διαβάστε επίσης:
Attica: Παρατείνεται η ισχύς των δεσμεύσεων για Χίο και Μυτιλήνη
Η Signal του Ιωάννη Μαρτίνου συμμετέχει σε επένδυση €2,5 εκατ. με την Flagship Founders
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΟΗΕ: Αμερικανικό βέτο σε ψήφισμα για κατάπαυση του πυρός στον πόλεμο του Ισραήλ στη Γάζα
- Denizbank: Για απάτη σε βάρος διάσημων ποδοσφαιριστών κατηγορούνται οι επικεφαλής της τουρκικής τράπεζας
- Motor Oil: Το σχέδιο για ενέργεια, καύσιμα και κυκλική οικονομία
- ΠΑΣΟΚ: Προϋπολογισμός μισής αλήθειας και χωρίς προοπτική