ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων και των μεταφερομένων με αυτά εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών στον μεγάλο αυτό τουριστικό προορισμό, την Μύκονο.
Συγκεκριμένα συζητήθηκαν:
i. Θέματα σχετικά με τα δρομολόγια των πλοίων, την παραμονή των στα κρηπιδώματα στον λιμένα Τούρλου όπου παραβάλουν, καθώς και στο αγκυροβόλιο, από όπου αποβιβάζονται οι επιβάτες με τα σκάφη των Λεμβούχων.
Στο θέμα αυτό έγινε εκτεταμένη αναφορά για τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα, ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός τις περιόδους αιχμής του θέρους, που συμβαίνει να υπάρχουν ταυτόχρονες αφίξεις μεγάλου αριθμού κρουαζιερόπλοιων.
Τονίστηκε ότι, η τήρηση του συστήματος berth allocation, θα πρέπει να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το συντομότερο ώστε, να ενημερώνονται έγκαιρα οι διαχειρίστριες εταιρείες – χρήστες, σχετικά με τη δυνατότητα παραβολής των πλοίων στις εγκαταστάσεις λιμένος ή στα αγκυροβόλια.
Με τον τρόπο αυτό θα αποφεύγεται συνωστισμός, ο οποίος θα μπορούσε να οδηγήσει σε ταλαιπωρία των επιβατών.
ii. Έγινε αναφορά στην ανάγκη παραχώρησης μήκους κρηπιδώματος στο παλιό λιμάνι, προκειμένου για την εξυπηρέτηση των σκαφών που αποβιβάζουν τους επιβάτες εκεί, σημείο από το οποίο διευκολύνεται η επίσκεψη των στα ενδιαφέροντα της ευρύτερης περιοχή.
ii. Τονίστηκε ότι, η κλιματική αλλαγή και οι δύσκολες καταστάσεις που ζήσαμε την περασμένη τουριστική περίοδο, είναι θέμα για το οποίο επιβάλλεται να υπάρχει έγκαιρα σχεδιασμός για τα επιβαλλόμενα κατά περίπτωση μέτρα, όπως της εξασφάλισης αιθουσών παραμονής επιβατών – passenger terminals – με κλιματισμό, για την παραμονή των επιβατών.
Η συζήτηση εγένετο σε πολύ καλό κλίμα, επιβεβαιώθηκε η ανάγκη προώθησης εκτελέσεως όλων των αναγκαίων έργων και σχεδιασμών στην υποδοχή των κρουαζιερόπλοιων, προς εξυπηρέτηση και των αποβιβαζομένων επιβατών.
Και οι δύο φορείς, πάροχοι και χρήστες, συμφώνησαν όπως υπάρχει τακτική συνάντηση μεταξύ των, προκειμένου να συζητούνται όλα τα θέματα, ώστε να λαμβάνονται έγκαιρα τα αναγκαία μέτρα προς διευκόλυνση της κινήσεως των πλοίων αλλά και των επιβατών – τουριστών, όπως προαναφέρεται.
Διαβάστε επίσης:
Το Erma First Group φιλοξενεί την πρώτη ετήσια συνάντηση των αντιπροσώπων του στην Αθήνα
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Μειωμένα έσοδα και κέρδη
Drewry: Έπεσαν κατά 5% οι τιμές στα εμπορευματοκιβώτια