ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα κυριότερα σημεία του δεύτερου τριμήνου που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, είναι τα εξής:
Τα συνολικά έσοδα, διαμορφώθηκαν σε 5,5 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 24,9 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, 2023, ή μείωση 77,9%.
Το καθαρό εισόδημα ήταν 1,1 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 55,4 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ή 98,0% μείωση.
Τα κέρδη ανά κοινή μετοχή, ήταν 0,001 δολάρια ανά μετοχή, σε σύγκριση με 3,34 δολάρια ανά μετοχή για τους τρεις μήνες, που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023·
Το EBITDA(1), ανήλθε σε 0,2 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 56,8 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Τα μετρητά διαμορφώθηκαν σε 189,2 εκατομμύρια δολάρια στις 30 Ιουνίου 2024, σε σύγκριση με 155,6 εκατομμύρια δολάρια έως 31 Δεκεμβρίου 2023.
Τα κυριότερα σημεία της περιόδου έξι μηνών που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2024:
▪ Συνολικά έσοδα πλοίων: 12,5 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 56,0 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, 2023, ή μείωση 77,7%.
▪ Καθαρό εισόδημα: 23,3 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 77,3 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ή Μείωση 69,9%.
▪ Κέρδη ανά κοινή μετοχή: 1,12 δολάρια ανά μετοχή, σε σύγκριση με 5,13 δολάρια ανά μετοχή για τους έξι μήνες, που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
▪ EBITDA(1): 21,6 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 80,9 εκατομμύρια δολάρια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
▪ Παράδοση του M/T Wonder Sirius στους νέους ιδιοκτήτες του στις 24 Ιανουαρίου 2024, μετά τη σύναψη συμφωνία για την πώληση του σκάφους στις 8 Ιανουαρίου 2024 για 33,8 εκατομμύρια δολάρια, με αποτέλεσμα κεφαλαιακό κέρδος 19,6 εκατομμυρίων δολαρίων και επαναγόρασε 644.556 κοινές μετοχές με συνολικό κόστος 3,7 εκατ. δολάρια.
Ο Πέτρος Παναγιωτίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, σχολίασε:
«Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του 2024 συνεχίσαμε να απολαμβάνουμε σημαντικές λειτουργικές ταμειακές ροές από τον στόλο μας που αποτελείται κυρίως από πλοία μεταφοράς υγραερίου.
Οι αγορές τόσο για τα δεξαμενόπλοια προϊόντων όσο και για τα πλοία μεταφοράς υγραερίου παραμένουν εύρωστες, ενώ διατηρούμε ισχυρό ισολογισμό με σημαντικά ταμειακά αποθέματα και χωρίς ανεξόφλητο χρέος. Καθώς προχωράμε, συνεχίζουμε να αναζητούμε ευκαιρίες θα οδηγήσει περαιτέρω την ανάπτυξή μας και θα ενισχύσει τη θέση μας στην αγορά».
Διαβάστε επίσης:
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 4,58 εκατ. δολαρίων