ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην απόκτηση ενός ακόμη megayacht προχώρησε η ναυτιλιακή Top Ships του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη, η οποία επεκτάθηκε πέρυσι στην αγορά πολυτελών σκαφών αναψυχής.
Στην ετήσια έκθεση της για το 2024 η ναυτιλιακή αναφέρει τη σύναψη συμφωνίας για την εξαγορά και δεύτερου μεγάλου yacht, από τον βασικό μέτοχο της και CEO κ. Πιστιόλη. Το σκάφος θα κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Sanlorenzo και θα παραδοθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2027.
Το κόστος του θα ανέλθει στα 27 εκατ. δολάρια, ενώ η εταιρεία έχει ήδη πληρώσει στον εφοπλιστή 5,3 εκατ. δολάρια.
Το megayacht μήκους 60 μέτρων θα μπορεί να φιλοξενήσει 12 επισκέπτες και 15 μέλη πληρώματος.
Η πρώτη κίνηση της εισηγμένης στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρείας στα σκάφη αναψυχής έγινε πέρυσι το καλοκαίρι, με την εξαγορά του megayacht Para Bellum, από μια θυγατρική εταιρεία που ανήκε στον διευθύνοντα σύμβουλο της, έναντι 20 εκατ. δολαρίων.
Πρόκειται για ένα megayacht 47 μέτρων που κατασκευάστηκε το 2023 στα ναυπηγεία Sanlorenzo, και έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει 12 επισκέπτες και πλήρωμα 10 ατόμων.
Η εταιρεία αναφέρει ότι «ενδέχεται να συνάψει και άλλες συμβάσεις για νεότευκτα πλοία στο μέλλον».
Τα τάνκερ
Η Top Ships διαθέτει στόλο με δεξαμενόπλοια συνολικής χωρητικότητας 1.435.000 τόνων (dwt). Αποτελείται από ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς προϊόντων/χημικών χωρητικότητας 50,000 dwt, το Marina Del Rey, πέντε δεξαμενόπλοια Suezmax 157,000 dwt, τα M/T Eco Bel Air, M/T Eco Beverly Hills, M/T Oceano CA, M/T Eco Malibu και M/T Eco West Coast, δύο τάνκερ VLCC 300.000 dwt, τα M/T Julius Caesar και M/T Legio X Equestris. Επίσης, κατέχει το 50% δύο δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων 50,000 dwt, τα M/T Eco Yosemite Park και M/T Joshua Park.
Όλα τα τάνκερ της είναι πιστοποιημένα από τον IMO και μπορούν να μεταφέρουν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων πετρελαίου, συμπεριλαμβανομένων χημικών φορτίων, γεγονός που τα καθιστά ελκυστικά σε μια ευρεία βάση ναυλωτών, αναφέρει η ναυτιλιακή.
Κατά τη διάρκεια του 2024, το 100% των εσόδων της εταιρείας προήλθε από ναυλώσεις στις Clearlake Shipping, Trafigura, Central Tankers Chartering, Weco Tankers και Cargill.
Τα καθαρά κέρδη της Top Ships μειώθηκαν στα 5,03 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι, από 6,06 εκατομμύρια δολάρια το 2023, λόγω των υψηλότερων εξόδων για τόκους και των αυξημένων λειτουργικών εξόδων από δεξαμενισμούς πλοίων.
Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 86,12 εκατομμύρια δολάρια από 83 εκατομμύρια δολάρια, καθώς τα ισοδύναμα κέρδη χρονοναύλωσης αυξήθηκαν σε 29.157 δολάρια ανά ημέρα από 27.856 δολάρια το 2023.
Διαβάστε επίσης:
Xclusiv: Οι Έλληνες εφοπλιστές παραμένουν πρώτοι στις πωλήσεις πλοίων
ΕΒΕΠ: Πρέσβης των ναυτιλιακών και Πειραϊκών επιχειρήσεων στη διεθνή έκθεση της Αλγερίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς μπορεί να υπάρξει εμπορική «συμμαχία» Ελλάδας – Κίνας: Τα μνημόνια συνεργασίας και η αλήθεια
- Απόφαση – σταθμός από Άδωνι Γεωργιάδη: Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων
- Βακάκης διαψεύδει… Βακάκη για τις επιδόσεις της Jumbo
- Χρηματιστήριο: Τι συμβαίνει με την μετοχή της Εθνικής, κάτω από μία φορά p/bv Πειραιώς, Eurobank και Αlpha
